Monthly Stitch | December 2017

by - januari 05, 2018




Monthly Stitch, aan het einde van de maand ga ik terugblikken op mijn gezette kruisjes. Dit deed ik iedere maand in 2017 en ook in 2018 zal ik dit voort zetten. Zo om te kijken hoeveel ik die maand heb geborduurd, maar ook om de motivatie erin te houden. Misschien heb ik die maand wel helemaal niet geborduurd, ook prima maar zo houd ik voor mijzelf wel de borduurwerken in het oog. Want de motivatie wil nog wel eens wegzakken als je aan zo'n zulke grote borduurwerk borduurt.  Deze maand blik ik terug op Liberate Me.

- Eind November -

- Eind December -

Zoals je kunt zien zijn er niet zoveel kruisjes bij gekomen. De bedoeling was om er afgelopen vakantie eens goed voor te gaan zitten. Maar hier kwam weinig van terecht en eigenlijk de laatste drie dagen heb ik wat steekjes gezet. En dat zijn gelijk alle steekjes van die maand. Aan de ene kant vind ik dit wel een beetje jammer, ik had graag eens een page finish gehad. Dat is namelijk alweer een tijdje geleden. Maar zoals ik wel vaker schrijf, ieder steekje telt. En deze maand zijn er zeker zo'n 480 steekjes bijgekomen. Op naar een nieuwe maand, met hopelijk een page finish!

Hoe ging het handwerken bij jouw in de laatste maand van 2017?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Elke steekje is er 1. En toch zie je duidelijk verschil. In de maand december kleine borduurwerkjes geborduurd en die kon ik gauw tussendoor oppakken. Dit werkte erg goed voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt en dan borduurt dit borduurwerk eigenlijk nog wel vlot door. The Fall Fairy is helemaal een ramp qua confetti. Kleine borduurwerkjes zijn ook altijd fijn, zeker in maanden dat je minder borduur-tijd hebt.

      Verwijderen
  2. Zoals nina zegt, elk kruisje is er een en in januari een pagina afmaken? Leuk doel maar het moet natuurlijk ook haalbaar zijn.

    December was bij mij vooral babydeken afbreien en wat haken en borduren. Vind die afwisseling fijn want als je moe bent is borduren een stuk lastiger dan haken of breien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker, daar heb je helemaal gelijk in! Deze pagina is nog dat laatste stukje wit wat je ziet. Ik denk zo'n 800 kruisjes misschien nog, moet lukken op zich. Ik ga het gewoon proberen en anders komt ie volgende maand wel af ;)

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥