Frisse Energie

by - januari 31, 2018


Ieder jaar heb ik er weer last van, die welbekende winter dip. Tel daarbij mijn gevoelens van de laatste tijd (klik) erbij op en dan heb je een zielig hoopje mens. Maar gelukkig zijn wij mensen in staat om zichzelf weer te herpakken en dat deed ik dan ook. En ik moet zeggen, dat lekkere zonnetje van gisteren hielp enorm! Hoewel wij al een gezellige, drukke ochtend bij het Mama Café erop hadden zitten besloot ik om s'middags toch nog even van het lekkere weer te genieten.



Compleet met dreumes, hondje en rugtas reden wij naar een favoriet bos van ons. Het bos waar manlief en ik onze eerste date hadden. Het bos waarin wij al zo vaak hebben gewandeld. En dit keer ging ik gezellig met z'n drie'tjes. Hoewel het met een dreumes én hondje iets meer gesleep en gesjouw is ging het prima. En aan het vrolijke gezichtje van de kleine meid te zien, vond zij het ook erg leuk.

Gelukkig is de sprong weer voorbij en is het laatste kiesje ook erdoor gekomen. Ik heb mijn lieve kleine meisje weer terug! Het meisje wat s'middags goed slaapt, tevreden is en weer mee wil om lekker te wandelen. En niet zijn wij alleen frisse energie rijker, maar ook een aantal leuke foto's! Want dit schiet er nog wel eens bij in met het dagelijks leven. Zeker als je een paar handen mist. Maar inmiddels wordt ik iets handiger met het nemen van zelfportretten en is zelfs mijn nieuwe Septum piercing een stukje zichtbaar. 

Hopelijk komen er nog vele, fijne wandel-uurtjes aan de komende weken!

You May Also Like

5 Reacties

  1. O, wat fijn. Laat de lente maar komen. Stijn is helaas nooit een wandel fan geweest. Maar fietsen daarin tegen vindt hij top. Vooral naar waar ze aan het bouwen zijn (kranen en graafmachines).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn, straks met de lente kun je nog meer gaan wandelen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonnestralen (ook in de vorm van een klein vrolijk meisje) doen wonderen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Michelle, het was gister echt heerlijk weer om te wandelen, ik heb dat ook gedaan met ons hondje, ik heb er van genoten.
    Ik zie dat jullie genieten dat is goed te zien op de foto.
    Juist even er uit gaan geeft weer frisse energie, goed ook voor de vitamine D aanmaak, ik lees net dat het volgende week misschien wel winter gaat worden, met het zonnetje er bij is dat alleen maar goed.
    Heerlijk dat die kiesjes er nu ook door zijn, geeft weer wat rust denk ik dan.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je weer wat nieuwe energie hebt. Hoop dat je dit vast kunt houden <3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥