De Kidzroom Popular rugtas

by - januari 29, 2018




In mijn zwangerschap ging ik al vrij snel opzoek naar een leuke en handige luiertas. Het moest vooral praktische zijn maar het oog wilde ook wat. Zo kwam ik na veel zoeken op een schoudermodel. En deze tas hebben wij eigenlijk een jaar lang met veel plezier gebruikt. Het handigste aan een luiertas vond ik toch wel dat je altijd je benodigdheden bij de hand had want ik liet alle spulletjes er gewoon in zitten. En dezen vulde ik aan. Van korte wandelingetjes tot aan logeerpartijtjes, de tas ging mee. 

Nu wij in een nieuwe periode met Eleanor komen werd de luiertas vaak als onhandig gezien. Het werd tijd voor iets nieuws, maar dit keer wilden wij gaan kijken voor een rugtas. Dit leek ons handiger maar ook beter voor mijn rug. Voor kerst kreeg ik een Dakine Rugtas en hoewel deze erg mooi is, was ie toch van wat dunnere kwaliteit. Tot ik de winactie van Curvacious zag, zij mocht een Luiertas van het merk Kidzroom weggeven en deze winactie  won ik! Ik zocht de Populair Luier rugtas (klik) uit.



Het is een mooie stevige rugtas met een lederlook maar hij is gemaakt van Polyurethaan. Heel handig want hierdoor is de rugtas goed af te nemen met een vochtig doekje.  Maar ook over de binnenkant is nagedacht want het bestaat uit meerdere vakken. Heel handig om de luiers, de kleding en bijv. het eten  te scheiden. Zo kan je snel en makkelijk zien wat je bij je hebt. Dit vond ik bij mijn Dakine rugtas wat tegenvallen omdat er maar één groot binnen vak is. 

Aan de buitenkant heb je twee zij pockets met de mogelijkheid om twee flesjes water in te vervoeren, wel zo fijn mocht er iets gaan lekken dan worden je reserve kleertjes tenminste niet nat. Ook handig voor camera's en telefoons natuurlijk. Er wordt ook een verschoningsmatje en isolerende flessenhouder erbij geleverd en eigenlijk is het een rugtas waar je nog jaren mee vooruit kan. Of je hem nu voor je kleintje gebruikt of voor jezelf. Hier gaan we nog vele jaren plezier aan beleven denk ik.. Met dank aan Curvacious en Kidzroom!


Wat voor luiertas hebben jullie?

You May Also Like

6 Reacties

  1. Wat een stoere tas :-). Eens wat anders dan roze of blauw :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tas. Haha, ik heb een soort linnen strandtas. Heel licht gewicht. Dit is uit praktisch overweging past precies onderin de kinderwagen. En er gaat op moment alleen speelgoed, koek en luiers en doekjes in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Michelle,
    Dit is echt een hele mooie rugtas, ik denk dat je daar veel plezier van zal hebben.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige rugtas, hier ga je echt nog veel plezier aan beleven. Wat leuk dat je hebt gewonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet echt mijn stijl, maar ik kan wel begrijpen dat jij er heel blij mee bent ;) Ik gebruik na 20 maanden nog altijd deze, de babymoov stylebag met herfstblaadjes. Door zijn lange schouderriem, hang ik hem altijd dwars over mijn schouder en hij past perfect aan de wandelwagen. Ik ben er nog altijd heel blij mee. http://producten.babymoov.nl/style-bag.html

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥