Mijn kerstverlanglijstje

by - december 06, 2017

Al zolang ik mij kan herinneren vieren wij kerst met ons gezin. En sinds het ontmoeten van manlief en de komst van Eleanor is dit niet veranderd. Ieder jaar komen wij bij elkaar en drinken wij samen wat lekkers met een gebakje, pakken wij onze cadeautjes uit en eten wij samen. Voor de cadeautjes gebruiken wij meestal lijstjes. Iedereen noteert een aantal cadeautjes voor een bepaald bedrag en deze lijstjes worden onderling verdeeld. Al komt dit met vijf mensen vaak op dezelfden neer. Meestal kom ik niet veel verder dan een bijdrage voor mijn komende tattoo, een cadeaubon of wat lekkers van de Rituals. Maar dit jaar deed ik extra mijn best en had ik een heus lijstje! Kijk je mee?

De producten van Watmaaktjemooi vind ik over het algemeen lekker. Ik zeg over het algemeen want niet iedere geur kan ik waarderen. Maar met kerst in zicht, heeft de eigenaresse hele mooie, leuke en lekkere producten voor ons bereid! En als ergens berries, gebakken koekjes of andere zoetzure geuren in zitten verwerkt dan bestel ik het graag. Maar ik bedacht mij dat het ook wel leuk zou zijn om wat van deze mooie producten voor kerst te vragen. Want zeg nu zelf, dit is toch een feestje om uit te pakken? 

Zeker nu de dagen met Eleanor weer wat drukker zijn, kan ik een ontspannen douche s'avonds erg waarderen, of een lekker voetenbadje op de oma dag. Daar zouden deze cadeautjes zeker erg welkom bij zijn!



Sinds mijn Mindfulness cursus vind ik het lezen van (korte) stukken weer fijn. Omdat ik zijn verhalen op Sochicken altijd erg waardeer leek het mij leuk om Jelle's eerste boek voor kerst te vragen. Ik heb er al erg goede verhalen over gehoord dus stiekem hoop ik dat ik dit mooie boekje ook mag ontvangen. Maar om mijn lijstje wat uitgebreider te maken, heb ik ook een half jaar abonnement voor de Hapinezz genoteerd. Grappig, want deze stond al vaker op mijn kerst- en verjaardag lijstjes. Zelf schaf ik dit soort dingen nooit snel aan, maar mijn kerst gezelschap ook niet dus. Maar misschien is het dit jaar wel anders..

Op beauty gebied was ik nooit een 'echte vrouw vrouw'. Ik gebruikte al jaren dezelfde merken en kwam niet verder dan wat oogpotlood, mascara en soms wat donkere oogschaduw. De laatste paar jaar vind ik het leuker om wat te experimenteren en te oefenen met make-up. Dit komt denk ik door fijne youtube kanalen/ blogs zoals Veracamilla en Elisejoanne. Mijn stash is nog redelijk klein en dit wil ik ook graag zo houden. Ik wil graag alleen producten bezitten die ik ook daadwerkelijk dagelijks gebruik. Maar wat nieuwe basics zijn natuurlijk niet weg. Daarom wou ik wel eens wat professionelere kwasten van Ecotools proberen, vroeg ik wat nieuwe, donkere vloeibare lipsticks voor de winter periode en vond ik het nieuwe pallete Rose gold wel erg mooi. 

En hiermee eindigt mijn verlanglijstje voor kerst dit jaar. Geen sieraden, cadeaubonnen of Rituals producten dit keer. Ook wel eens leuk! Wat staat er op jouw verlanglijstje?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Wat een gezellige dingen heb je op je lijstje staan. Al een feest om naar te kijken! Ik vraag zelf altijd tijdschriften, die koop ik niet zo gauw (tenzij ik ze in de kringloop tegenkom) of een leuk haakboek. Ik heb dit jaar Rituals voor mijn dochters gekocht, zelf heb ik vaste (anti-allergische) producten. Wij vieren dit jaar sinterklaas tussen kerst en oud en nieuw (en deden afgelopen dinsdag een 'kleintje sinterklaas' voor de jongsten.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben ik stiekem blij dat ik geen lijstje hoef te maken, ik vind dat altijd zo lastig! Wij vieren dit jaar voor het laatste sinterklaas, daarna bij mijn ouders enkel voor de kleinkinderen. Ben daar zo blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ik zo grappig vind, dit had zo mijn lijstje kunnen zijn! Ik heb dit jaar een abbo gekregen en ik vind het echt super. Kan daar zo van genieten! Op mijn lijstje staat onder andere zo'n lekkere dikke sjaal, want ik heb het altijd koud.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. op de site watmaaktjemooi geweest wat een leuke dingen hebben ze daar en betaalbaar . Voor mijn dochters en schoondochter heb ik "smoothies" en bodypolish besteld. Ben heel benieuwd hoe ze het gaan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥