De Rituals adventkalender 2017

by - december 15, 2017



De bezoekers die mijn Weekly Moments (klik) lezen, weten misschien nog wel dat ik de Rituals of Advent thuis heb liggen. Sterker nog, toen de Rituals eind Augustus aankondigden dat ze Adventskalenders er weer aan zouden komen, plaatse ik gelijk een préorder en zo kreeg ik mijn Exclusive Adventkalender in September al thuis gestuurd! Iets eerder als verwacht en hierdoor kreeg ik ook wel een beetje een dubbel gevoel eerlijk gezegd. Want natuurlijk was ik super excited maar om nu zo lang te moeten wachten voordat ik hem mocht openen, dat leek mij erg moeilijk. Om de verleiding weg te halen, legde ik mijn Adventkalender op zolder en vermeed ik alle unboxing video's op youtube en blogs. Ik heb mij in kunnen houden en precies twee weken geleden mocht ik het eerste vakje openen.

En vandaag deel ik met jullie mijn mening over deze Adventkalender. Tenminste mijn mening tot nu toe, want ik heb nog wat vakjes te gaan. Dus vind je het leuk om meer van deze Adventkalender te zien en te lezen, lees dan zeker verder.


Zoals eerder geschreven heb ik de Exclusive Adventkalender van de Rituals besteld. Deze kost €59.50. De kalender wordt in een mooie doos met strik geleverd en het is echt een feestje om te zien. Prachtig om weg te geven of gewoon om lekker voor jezelf te houden. Dat laatste deed ik dus. Ik twijfel al jaren of ik er eentje zou bestellen, maar vanwege de prijs liet ik het altijd achterwege. Tot dit jaar! Er is trouwens nog een variant, de Deluxe Adventkalender en deze is €79.50. Deze bevat ook een parfum en volgens mij wat grotere items waardoor hij automatische duurder wordt. Maar ik koos de Exclusive variant om het eens uit te proberen.


Als je de Adventkalender uit de doos haalt zet je hem heel eenvoudig in elkaar. Ik wist dat er een geschreven instructie was en zelfs een filmpje, maar eigenlijk wijst het zichzelf. De adventkalender is in een kerstboom-vorm en is van aardige grote. De doos is donker groen en prachtig versierd met ornamenten. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik geen fan van gouden details ben, maar voor kerst kan het wel. De kalender was goedgekeurd en mocht in de woonkamer blijven staan.


Iedere dag, tot aan kerst kan je een vakje openen. Natuurlijk kan je ook alle vakjes in één keer openen maar daar is natuurlijk niks aan. Dus ik open braaf iedere dag één vakje. Iedere ochtend als Eleanor haar ontbijtje heeft loop ik richting mijn kerstboompje en open een vakje. Op de binnen kant van het 'deurtje' staat een klein stukje tekst over het product. 

De assortiment aan producten verschild heel erg en dit vind ik ontzettend leuk! Het zijn allemaal mini verpakkingen en de ene dag krijg je een bodylotion, een handcréme, een bodymist en de andere dag een mascara of een kaarsje. Ik ga niet alle producten specifiek benoemen, maar hieronder ga ik een paar favorieten van mij laten zien.
 

The Ritual of Anahata: Heart Opening Shower Foam. De nieuwste shower foam voor de winterperiode. Het is een intense, winterse en warme geur. Eentje waar ik in het begin zeker aan moest wennen maar eenmaal een paar keer gebruikt vind ik hem heerlijk. Ik vind sowieso de shower foams van de Rituals geweldig en deze is ook weer heel fijn. Het is een best dominante geur en volgens mij is de adventkalender er ook mee ingespoten, want zowel de Adventkalender als onze woonkamer ruikt er nu naar. 

Ik vind het ook super leuk dat ze deze variant in de kalender hebben gedaan! Want ik weet uit mijn hoofd dat de Body Shop nooit hun winter edities in de kalenders doen en persoonlijk vind ik dit erg jammer. Dit is ook voor mij de rede dat ik dit jaar voor deze adventkalender heb gekozen.


Om even door te gaan met de Anahata-lijn, er zitten geurkaarsjes bij! Iedere zondag krijg je een adventkaarsje om af te tellen naar kerst. In het begin vond ik dit best wel jammer, want je krijgt dus iedere zondag een kaarsje. Je weet dus wat je krijgt én er blijft hierdoor maar ruimte over voor twintig 'normale' producten. Máár... de geur is zooo lekker! Ik kijk nu juist uit naar de zondagen, want dit zijn zulke heerlijke geurkaarsjes! Super leuk ook dat ze erin zitten, want ik kan nu gelijk kennis maken met de geurkaarsen van de Rituals.


En mijn laatste favoriet, althans de laatste voor in dit blogje. De 3-1 Miracle Mascara. Ik heb al eerder bij de Mascara's van de Rituals staan kijken, maar door de prijs liet ik hem toch liggen. Ik betaal normaal rond de vier a vijf euro voor een mascara en deze kost tegen de achtien euro. Wel een heel verschilletje maar hij werkt dan ook echt wel super fijn. Ik vond het erg leuk om ook een make-up product in de Adventkalender te vinden en ik hoop dan ook echt dat ik er meer ga vinden.

Ik weet dus echt niet wat ik nog meer in de Adventkalender ga vinden en dit zorgt iedere ochtend weer voor een verassing. Tot nu toe ben ik super tevreden met de Adventkalender. Natuurlijk is het soms een beetje jammer dat het geen Fullsize producten zijn, maar voor deze prijs mag je dat ook niet verwachten. Het is een leuke manier om nieuwe- maar ook om oude bekenden (weer) te ontdekken. En ik vind het tot nu toe een goede aankoop, eentje die ik volgend jaar zou weer zou doen.

Heb jij wel eens een Adventkalender van de Rituals gekocht?


Disclaimer: ik heb deze Adventkalender niet gekregen, maar zelf gekocht. Ik wordt niet gesponsord voor dit artikel, maar ik ben er zo enthousiast over dat ik dit met jullie wilde delen.

You May Also Like

4 Reacties

  1. Wow, die advent kalender is echt gaaf :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super kalender. Verwen jezelf maar lekker deze maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is toch wel een stuk leuker dan de typische adventkalender met chocolade! Hij is wat prijzig, maar dan heb je ook wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij een adventkalender denk ik steeds meteen aan de ouderwetse met kleine stukjes chocolade die ik van vroeger ken. Ik stond dit jaar echt versteld toen ik zag hoeveel verschillende soorten adventskalenders je kan kopen. Eentje met allemaal nagellak, die van Rituals, van Star Wars lego, ... Mocht er eentje rond Harry Potter zijn geweest dan had ik misschien nog getwijfeld maar tot nu toe heb ik er nog geen enkele gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥