Eleanor's eerste verjaardag

by - november 13, 2017


Daar was ie dan, de dag waar wij zolang naar uit keken: haar eerste verjaardag! Hoewel ik er niet teveel poespas van wilde maken hield het mij toch meer bezig als gedacht. Ik ben er achtergekomen dat het echt waar is wat ze zeggen, een eerste verjaardag is bijzonder. Hoe je het ook viert. Om de drukte een beetje te verdelen hielden wij haar verjaardag in twee gedeeltes, s'ochtends en s'middags. Zo kon de kleine meid tussendoor ook nog even slapen, want al die indrukken zijn natuurlijk ook wel heel vermoeiend voor zo'n kleintje.

Voor het ochtend slaapje lieten wij haar de versiering zien en gaven wij onze cadeautjes. Wat ze precies allemaal heeft gekregen komt vast nog wel eens voorbij maar voor nu kunnen jullie de geweldige Wheelybug zien die wij haar cadeau gaven. Ik vond het zo'n leuk ding! En gelukkig was ik niet de enige want de kleine meid was er erg geinteresseerd in.

Terwijl ik nog even wat foto's van de taart maakte, kwam de eerste visite binnen. Gelukkig is onze woonkamer nu wat groter en konden we prima alle gasten ontvangen. Al snel werd de kleine meid ook wakker en werd het tijd om het kaarsje op de taart aan te steken. De kleine meid had eigenlijk alleen maar oog voor de visite en liet de taart links liggen maar terwijl ze netjes haar handjes bij zich hield kon ik wat foto's maken. 

En na de foto's werd het natuurlijk tijd om de taart aan te snijden, wat eigenlijk best wel moeilijk was, want kijk die lieve foto nou! Daar was ze net twee weekjes oud. Zo klein, zo fijn.. En kijk die grote meid nu eens. Een grote meid die haar eerste verjaardag al heeft gehad en aan iedereen haar stapjes demonstreerde. Want oh wat is ze trots dat ze dit nu kan! Een bijzondere dag met een gouden randje. En hoewel de foto's misschien niet perfect zijn geworden ( erg donkere dag) zal ik ze nog een hele lange tijd koesteren 

You May Also Like

6 Reacties

  1. Ah, wat lief! Gefelicieerd, dit is zeker een mijlpaal:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Leuke foto's heb je gemaakt. Een mooie 1e verjaardagsherinnering.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief, één jaar is natuurlijk wel echt een mijlpaal toch. Gelukkig duurt dat hier nog een half jaar :) Leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lief! Van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd! (Sorry, beetje laat). Maar wat een mijlpaal he? Je hebt een dreumes in huis! Gaaf he?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een jaar alweer.. En die van ons gaat alweer naar de 3.. Gaat echt te snel haha. En een beetje laat maar als nog gefeliciteerd alle drie!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥