Welkom in de familie

by - oktober 08, 2017

Voor het eerst hoor ik het tikkende geluid van het toetsenbord. Een toetsenbord dat toch weer net eventjes anders aanvoelt dan mijn vorige. Mijn Toshiba laptopje heeft na drieënhalf jaar eindelijk plaats gemaakt voor een nieuwe. Een HP dit keer. Nu zeggen merkjes mij weinig, ik moet er vooral gewoon fijn achter kunnen werken, maar in mijn vorige Toshiba laptopje was ik toch wel erg teleurgesteld.



Na een kort jaartje had ik al het idee dat onze vriendschap niet lang zou duren. Nu heb ik het nog een beste tijd weten te rekken, maar toen ook nog de oplader kapot ging was het einde daar. Hopelijk produceert HP betere laptops en kan ik weer fijn een paar jaar zonder ergenis artikeltjes tikken en foto's plaatsen. Want in combinatie met serie kijken, staat toch iedere dag de laptop aan. Zonder zou ik echt niet meer kunnen. 

Heerlijk om zo s'avonds als de kleine meid op bed ligt, even een blog rondje doen. Even bij jullie lezen, maar ook om voor Kersenbloesems een blogje te typen. En als de inspiratie toeslaat mag ik ook graag een nieuwe lay-out knutselen. Al staat dit de laatste anderhalf jaar op een lager pitje. Zo laag, dat ik eigenlijk achterloop met de herfst layout.  En als de moeheid zo later op de avond dan toch toeslaat, maakt blogger plaats voor een serie'tje. Met een vers stukje fruit en een warm kopje thee. Nog even en dan zal er ook weer en plaidje bij worden gepakt. Hondje erbij en ik vermaak mij wel. En dat alles dankzij een stukje plastic, wat draadjes en kabeltjes en een beeldscherm. Een mooie uitvinding van deze moderne tijd. 

Wat doe jij s'avonds het liefste?


You May Also Like

4 Reacties

  1. O fijn een nieuwe laptop. Ik borduur s'avonds graag of brei graag. Veel plezier met je nieuwe laptop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn een nieuwe laptop! Daar was ik ook zo gelukkig mee begin dit jaar :) Ik doe 's avonds niet zoveel. Een rondje lopen is niet echt veilig in mijn eentje in het donker hier in Bogotá, terwijl ik dat wel altijd graag deed. Dus zit veel achter de laptop of maak wat schoon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh nice een nieuwe laptop. Mijne is alweer JAREN oud, maar zo blij mee nog steeds. Wat ik vaak 's avonds doe? Series kijken, lezen, sporten, soms bloggen maar vooral genieten van de avond. (inclusief mok thee)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk he en wennen zo'n nieuwe laptop, vooral met typen kan je er nog wel eens naast tikken. Had ik in het begin (koos toen namelijk voor een grote laptop en daar zit iets meer ruimte tussen de toetsen)

    Wat ik liefste in de avond doe? Hmm vooral op de bank hangen eigenlijk, been momenteel te moe.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥