Samen in het bos

by - oktober 11, 2017



Op de woensdag gaat de kleine meid altijd een paar uurtjes naar oma toe, voor onze Oma dag. Op deze dag heb ik dan even de handen vrij om naar afspraken toe te gaan, te lunchen met vriendinnen of gewoon even lekker bij te tanken. Ondanks dat het minder dan 20 uur was geleden dat mijn kies was getrokken, voelde ik mij beter dan de vorige twee weken! De combinatie spanning en een vastzittende nekwervel zorgden voor vervelende dagen waarbij ik mijn draai niet kon vinden. Gelukkig verdween dit als sneeuw voor de zon en besloot ik vanmiddag de wandelschoenen aan te trekkken om samen met mijn kleine vriendje een frisse neus te halen.





En fris, ja dat was het wel. Ondanks dat ze hadden voorspeld dat het zonnetje nog door zou komen was niet niet het geval. Maar het was droog en dat was voor mij al genoeg aanleiding om samen een fijne boswandeling te maken. Wandelen met mijn gezinnetje is erg fijn, maar vaak ben je drukker met de kleine meid dan dat je echt honderd procent kunt genieten. Nu kon ik in stilte genieten van al het moois om mij heen. Terwijl Bentley braaf wachtte zette ik wat paddenstoelen op de foto, luisterden wij samen naar het getjilp van een enkele vogel en zagen wij twee eekhoorntjes spelen.





Een wandeling als vanouds, alleen met ons tweetjes. Vrouwtje en hondje. Bentley komt niks te kort maar sinds de komst van Eleanor is er natuurlijk wel het één en ander veranderd. Maar op deze woensdagen krijgt hij altijd net een beetje meer liefde en aandacht. En daar geniet meneer dan ook duidelijk van. En zo'n fijne wandeling in ons favoriete bos, is voor zowel vrouwtje als hondje dubbel en dwars genieten!

You May Also Like

5 Reacties

  1. Wat heerlijk even samen wandelen, mooie foto's! Ik krijg het bos nooit zo goed op de foto als ik zou willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie foto's zeg! Genieten. En mijn complimenten voor je leuke, fijne layout :-) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's! In het bos lopen met de hond vind ik zelf ook altijd fijn <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's! Klinkt erg ontspannen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥