Monthly Stitch | September

by - oktober 04, 2017


Net als vorig jaar ga ik ook dit jaar, aan het einde van iedere maand terugblikken op mijn gezette kruisjes. Dit jaar alleen wel onder een andere naam: Monthly Stitch. Ik vond de naam er beter bij passen maar het concept blijft hetzelfde. Aan het einde/ of aan het begin van de nieuwe maand blik ik terug op mijn borduurwerk(en) waar ik die maand heb gewerkt. Zo om te kijken hoeveel ik die maand heb geborduurd, maar ook om de motivatie erin te houden. Want deze motivatie wil nog wel eens wegzakken als je aan zo'n groot borduurwerk borduurt.  Deze maand blik ik terug op de Wreath of All Seasons.



Deze maand heb ik de borduurnaald er regelmatig bij gepakt. Misschien nog niet zo vaak als ik eigenlijk graag zou willen, maar het is alvast een mooi begin. Deze maand borduurde ik voor het eerst de letters op het doek. Ooit was ik in het midden begonnen met een letter om mijn middelpunt te bepalen, maar toen ik deze eenmaal gevonden had, haalde ik de letter snel weer uit. De kleur van het garen stond mij niet aan. Dus nu opnieuw, maar met ander garen zullen één voor één de letters tevoorschijn komen.


- Augustus -

- September -

Nog een klein stukje en dan zal het lente gedeelte ook af raken en kan ik door met de zomer. Of zal ik toch richting de herfst gaan borduren? We zullen het wel zien, eerst de lente bloemetjes maar eens van een paar stiksteekjes voorzien.


Hoe gaat het borduren bij jouw?

You May Also Like

5 Reacties

  1. Wouw wat heb je veel gedaan, hier gaat het handwerken met vlagen. Net als nu door de gebroken nachten (2 a 3x eruit) lukt het me stuk minder. Maar borduren blijft zo leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je heerlijk bezig :-). Nu ik het borduren heb ontdekt doe ik het ook graag :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het sowieso al knap dat je aan zo'n groot borduurwek bezig bent.
    Zal prachtig zijn als het eenmaal helemaal af is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi! En weer een mooi stukje erbij. Herfst is denk ook wel erg leuk om aan te borduren.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥