Geluksmomentjes #8

by - oktober 27, 2017


'Gelukmomentjes' is een nieuwe rubriek hier op Kersenbloesems. Met een paar foto's en woorden laat ik zien wat mijn geluks momentjes van de laatste tijd waren. Deze kunnen groot zijn, maar ook klein. De kunst ervan is om in ons drukke, alledaagse leven ze te leren herkennen en te waarderen. Met deze 'Gelukmomentjes' probeer ik nog even stil te staan en te genieten van deze fijne momenten.



Kopjes warme thee - Buiten zitten in het zonnetje ondanks dat het al herfst is - Paddenstoelen spotten - Wandelen met Eleanor - Gezellig samen koffie drinken bij Bagels & Beans - Goede gesprekken hebben met vriendinnen - Mijn (nep) leren jasje weer aan kunnen - Gezellig s'avonds kaarsjes aan - Nieuwe muziek (Wardruna) ontdekken - Een fijn kapsel laten knippen bij de kapper - Truffel pepernoten leren kennen - Al die prachtige herfst kleuren buiten 


Eleanor die haar eerste stapjes zette - Deze mooie zonsondergang - Warme sjaals - Mijn Earstretching Yourney, ik zit al op 5 mm! - Het bloggen weer oppakken - Knuffelen met mijn meissie - Mooie herfst bloemen op tafel hebben staan - Lekker warm douchen -  Samen met Bentley onder een plaidje liggen - Mijn nieuwe kleding - Het feit dat Eleanor s'avonds tegen 19.30 uur op bed ligt en wij weer een langere avond hebben -  Borduren aan de Wreath of All Seasons - Weer fijn kunnen wandelen - Nieuwe afleveringen van Supernatural, Arrow en The Flash 



Wat waren jouw geluksmomentjes de afgelopen tijd?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Wat een fijne geluksmomenten! Ik had laatst ook truffel pepernoten op! Erg lekker, nu hebben we Karamel zeezout... MMMM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat fijne geluksmomentjes, mijne waren dat onze madam op haar zij begon te liggen. De fles eindelijk accepteerde en de vele fijne wandelingen in het park!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie geluksmomenten. Ik heb een dochter die ook helemaal weg is van de muziek van Wardruna.
    Mooie foto's ook weer.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marcia en Annelies (twee bevriende boekbloggers) nog een keer in het ontmoeten op de Boekenbeurs * knuffelen met mijn metekindje * leuke cadeautjes vinden voor datzelfde metekindjes haar eerste nieuwjaar * een mooi boek lezen * onverwachts een afgeprijsd jurkje vinden dat me past * een berichtje krijgen waarin staat dat mijn nicht een cadeautje voor me kocht in Londen - zomaar! * een boswandeling bij mooi weer * een lief kaartje bij de post * ...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥