Wreath Of All Seasons #5

by - september 18, 2017


Nu de dagen langzaam weer wat donkerder worden komt ook de zin om te handwerken weer terug. Eigenlijk net zoals ieder jaar. Alleen hebben wij nu natuurlijk een klein meisje in huis om voor te zorgen. Een klein meisje die alweer hard op weg is naar haar eerste verjaardag. Deze bewegelijke meid houdt mij lekker bezig maar in de uurtjes dat zij slaapt, zet ik graag weer een paar steekjes. Helaas voor deze bordurende mama worden de slaapjes korter en zou ik de borduurnaald in de avond moeten opzoeken. Vanaf kwart over zeven ligt ze lekker te slapen en is het weer stil in het huis. Helaas is de zin om te handwerken dan ver te zoeken. En zo geniet ik overdag maar van die enkele steekjes, totdat de zin om te borduren s´avonds weer terug keert..

Wanneer borduur jij?

You May Also Like

3 Reacties

  1. Ik borduur voornamelijk overdag, maar als ik straks weer ga werken dan wordt het een stuk minder. Na het werk ben ik meestal te moe, dus dan wordt het op de vrije dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hier wordt er geborduurd als ze slaapt. In de avond lukt het eigenlijk hier maar amper. Te moe om mij dan te concentreren...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan alleen s'avonds een uur borduren soms 1,5 uur. Overdag lukt niet. Als Stijn slaapt dan doe ik vaak huishouden als strijken, stoffen etc.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥