Shoplog Eleanor | Najaars kleding

by - september 20, 2017


De titel zegt het al, vandaag ga ik jullie wat nieuwe outfitjes van Eleanor laten zien! Aangezien de dagen kouder worden en de kleine meid lekker doorgroeit, werd het weer tijd voor nieuwe kleertjes. Maar niet zomaar wat kleertjes, nee kleding van de nieuwe najaarscollectie! Normaal pas ik de kleertjes en hang ze gelijk in haar kledingkastje, maar voor deze keer besloot ik er wat foto's van te maken, want die baby shoplogjes vind ik toch wel erg leuk! Om te zien bij anderen, maar ook om zelf te schrijven. Vandaag geef ik je dus een virtuele rondleiding door haar kledingkast. Kijk je mee?



Allereerst wil ik jullie vertellen hoe blij ik wel niet ben met die donkere, herfst kleuren die je tegenwoordig weer overal ziet! Ik begon de lichte kleurtjes redelijk zat te worden, hoewel het de kleine meid goed staat ben ik toch echt van de donkere tinten. Zowel voor mijzelf als voor Eleanor. En laat de Prenatal hier nu net fijn op inspelen! Bovenstaande twee shirtjes komen ook van de Prenatal en eerlijk gezegd winkelen wij hier het liefste voor de kleine meid. Wel moet ik eerlijk bekennen dat ik alleen in de rekken van Prenatal eigen merk snuffel, de merkkleding laat ik aan mij voorbij gaan. Maar dit soort shirts zitten Eleanor altijd zo mooi, ze zijn gewoon favoriet hier.


Het eerste jurkje van dit najaar! Ik moet bekennen dat ik jurkjes voor een meisje geweldig vind, maar dat ik ze niet graag koop. Telkens als ik jurkjes voor Eleanor kocht bleven ze vaker in de kast hangen dan dat ze ze aanhad. Of dat nu komt omdat onze kleine meid nu zo bewegelijk is of dat die zomer jurkjes gewoon onhandig waren. Anyway, het eerste jurkje voor haar is weer een feit. Met lekkere lange mouwen en een maillot voor eronder, misschien dat ik langzaam wel weer verliefd op jurkjes ga worden..



En twee legging-broekjes. Officieel zijn het geen leggings, maar ook geen broekjes. Voor het gemak noem ik het altijd maar legging-broekjes. Ze zijn lekker comfortabel en stretchy en zijn hier echt favoriet! Eigenlijk draagt ze niks anders. Dit komt voornamelijk omdat ik nog geen spijkerbroekjes voor haar aanschaf en omdat de kleine meid mijn benen heeft. Veel broekjes, sweatpants en ander soortige broekjes zitten haar gewoon te strak. Ik ben dan ook altijd weer blij als ik een paar, goed passende legging-broekjes kan vinden. 


Een shirtje met lange mouw van de Zeeman. De Zeeman is een winkel waar ik niet gelijk heen ga als het op kleding aan komt, maar ik kom er toch regelmatig. Heel soms hebben ze net wat items die ik bij de Hema en de Prenatal niet kan vinden. En natuurlijk zijn de prijzen ook gewoon fijn, rede genoeg om er zo af en toe fijn rond te snuffelen.



En natuurlijk werd er ook bij de Hema gesnuffeld voor leuke shirtjes. Toen Eleanor wat kleiner was kon ik nooit zo goed slagen bij de Hema. Genoeg leuks hoor, dat wel! Maar het zat haar allemaal niet zo mooi. Veel te wijd, terwijl zij het juist van de lengte moest hebben. Gelukkig is ze hier een beetje overheen gegroeid en zitten de kleertjes van de Hema haar nu prima. En zeg nu zelf, beide zijn toch te schattig om te laten hangen?


En om koude voetjes tegen te gaan, een nieuw paar slofjes. De slofjes die ik vorig jaar voor haar had waren natuurlijk veel te klein geworden dus het werd hoog tijd voor een nieuw paar. Hoewel ik nooit zo van de panterprint was, vind ik deze wel erg leuk. En eerlijk gezegd, het was dit, jongens sloffen of zuurstokjes roze...

Hopelijk vond je het leuk om een kijkje in haar vernieuwde kledingkast te krijgen. Wil je de vorige shoplogs nog eens bekijken? Kijk dan eens op 'Een kijkje in haar kledingkast' en 'Shoplog voor Eleanor #2'.   

Waar koop jij het liefste baby en/of kinderkleding?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Dat jurkje is echt super leuk! hopelijk ga je hem vaak gebruiken :-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het ook! Al moet dat met een lekkere dikke mailot vast wel lukken.

      Verwijderen
  2. Leuk ik heb ook het konijne truitje, ik koop liefste de kleding bij zara. Maar haal ook wel kleding bij de hema. Zeeman en primarkt vind ik maar heel weinig leuks...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoor vaker dat je bij de Zara leuke kinderkleding kunt kopen, toch maar eens kijken denk ik. De hema heeft leuk spul tegenwoordig he, ik vind de newborn lijn die ze nu hebben ook zo geweldig leuk! Terwijl toen Eleanor net was geboren, kon ik er weinig leuks vinden hihi.

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥