Weekly Moments | Handtekeningen, herfstige dagen & eerste stapjes

by - september 16, 2017

Weekly Moments, een vaste blog die iedere zaterdagochtend hier op Kersenbloesems online komt. In deze fotoblog geef ik je een kleine sneak peek in mijn afgelopen week! Het is dus eigenlijk de opvolger van Insta-Peek, maar dan uitgebreider, met meer tekst en meer foto's. Foto's van onze kleine Eleanor, mooie wandelingen, fijne middagen thuis en al het moois wat wij onderweg tegen komen. Pak een lekkere kop thee of koffie erbij, kijk gezellig mee met deze Weekly Moments en laat vooral een reactie achter over hoe jouw week was..

Zaterdag | 9 September



Het laatste weekend van onze vakantie. Hoewel we niet zoveel ideeën hadden om te doen deze vakantie, viel het weer ook gewoon vies tegen. Vele dagen waren nat en somber en zorgden ervoor dat er geen stadjes en wandelgebieden werden bezocht. Gelukkig werd het toch nog eventjes droog en konden wij een kleine wandeling maken. De rest van de middag vermaakten wij ons binnen en maakte ik nog maar eens wat foto's van de kleine meid. Ze groeit zo snel en vaak door de regelmaat van de dagen vergeet ik foto's te maken.

Zondag | 10 September



Zoals jullie in dit blogje (klik) al hebben kunnen lezen, draaide deze dag vooral om de Signeersessie met Arch Anemy. Grappig als je bedenkt dat ik een half jaar geleden deze band he-le-maal niks aan vond, en dat ik nu meer dan twee uur heb staan wachten voor een handtekening. Grappig hoe iets kan veranderen. Naast dat het ontmoeten van de bandleden natuurlijk erg leuk was, was het ook wel fijn om even zonder Eleanor op pad te zijn. Even Chris en Michelle zijn i.p.v papa en mama. Een geslaagde dag, eentje die onze vakantie mooi afsloot.

Maandag | 11 September



S'middags werd de kleine meid in de wandelwagen gepakt om op pad te gaan. Ik had afgesproken dat ze een uurtje naar een vriendin van mij zou gaan. Gewoon om eens te kijken hoe ze dit zou vinden. Ondertussen dook ik even de stad in, want in een uur tijd kon ik niet weer naar huis rijden en weer terug. Dus ik stond met mijn babykleertjes bij de service balie van zowel de Prenatal en de Primark. Doordat de kleine meid echt mijn benen heeft, is het lastig om goed zittende broekjes en legging-broekjes voor haar te vinden. En laat ik het maar helemaal niet hebben over de vreemde maten bij de Primark. Ik retourde mijn items en verbaasde mij over de onvriendelijke retourservice van de Primark en deed er hierdoor veel langer over als verwacht. Gelukkig had de kleine meid niet opgemerkt dat ik wat langer weg bleef. Bij thuiskomst lag mijn bestelling van de Rituals al te wachten. Ik had de Adventkalender voor kerst besteld. Ik had alleen niet verwacht dat ik de doos nu al thuis gestuurd zou krijgen. Dat worden nog lastig om de doos dicht te laten zitten tot december..


Dinsdag | 12 September



Terwijl wij s'ochtends aan een bakje Mango zaten, app'te mijn maatje van het vrijwilligerswerk af voor deze dag. Een dag die dus nog helemaal open stond voor invulling. In de ochtend wandelden wij, deden samen wat huishoudelijke klusjes en keken samen naar de vissen in het aquarium. In de middag reden wij richting het winkelcentrum om wat pakketjes voor manlief op de post te doen. Kocht ik wat nieuwe kleertjes en een nieuwe slaapzak voor de kleine meid en speelden wij lekker binnen, aangezien het buiten al echt herfst was! Ook de avond waren wij met z'n twee'tjes, maar gelukkig was het nu wel droog voor onze fijne avond wandeling.

Woensdag | 13 September



Woensdag, de dag dat Eleanor bij mijn moeder is en ik de middag vrij heb. Wat ik deed? Ik bakte pannenkoeken voor mijzelf, keek een aflevering van Modern Family, had mijn laatste afspraak bij het GGZ en borduurde een stukje verder aan Wreath Of All Seasons. Eigenlijk wilde ik ook nog iets in het huishouden doen, maar de vermoeidheid zorgde ervoor dat ik lekker op de bank bleef.

Donderdag | 14 september



Het was net of Eleanor gedachte kon lezen deze ochtend. Ik had weinig zin om mijn bed uit te komen en gelukkig voor mij, was de kleine meid na haar ochtendflesje moe genoeg om direct weer terug naar bed te gaan. Zo kon ik er ook heerlijk nog even inkruipen. De twee uur die daarop volgden, hoorde je ons beide niet. De rest van de dag vulden wij met spelen, knuffelen en wanneer zij sliep keek ik een aflevering van Lie to Me. Een serie die ik sinds kort weer heb opgepakt. Het was een echte dag om binnen te zitten en gek genoeg, vonden wij beide dat helemaal niet erg! In de middag verraste zij mij met haar eerste stapjes!! Heel rustig zette zij voetje voor voetje neer terwijl ze achter haar loopkarretje stond en voordat we het wisten, geraakte ze al een heel eind verderop.


Vrijdag | 15 September



Omdat het op Vrijdag papa-dag is, had ik voor mijzelf wat afspraken ingepland. Eerst naar de fysio, wat dringend nodig was en daarna naar de kapper. Daartussen in had ik wat tijd over en deze bracht ik door met een kopje cappuccino van Wattez. Een lunchroom dat verstandelijk beperkten begeleid. Een fijne locatie om te zitten en heel kindvriendelijk, al was de kleine meid lekker thuis. Na mij knipbeurt wandelde ik nog een klein rondje door dit park. De natuur is zo mooi nu, lichte veranderingen zijn al te zien. De eerste eikeltjes die van de bomen vallen en de eerste bladeren die verkleuren. 

Eenmaal thuis had ik even tijd om aan mijn blog te werken, maar helaas draaide dit op niets uit. Uit frustratie ben ik maar het konijnenverblijf gaan schoonmaken, ach dan is dit ook maar weer gedaan. De avond verliep wat soepeler : spelen met de kleine meid, wandelen, badderen en dan op naar bed. Een tweede avond dat wij alleen waren deze week. Hoewel ik er niet meer tegenop zie, is het toch wat vermoeiender als dat je de taken onderling kan verdelen.  Gelukkig stond er hierna een lekker kopje thee en een serie'tje op mij te wachten..

Hoe was jouw week?

You May Also Like

7 Reacties

  1. Wat een leuke momenten. Fijn om samen een dagje met zijn 2-en weg te gaan :-). Mijn week was prima, na vaknatie weer werken, dat was wel wennen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik merk dat wij hier soms echt even behoefte aan hebben. Mijn dagen draaien natuurlijk helemaal om Eleanor, dus om af en toe er even 'uit'te zijn is erg fijn.

      Verwijderen
  2. O, paddestoel, pannekoeken, rituals en kopje thee met serie. Klinkt als een top week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een weekje! fijn en wat groeit ze toch snel, helemaal in de kinderwagen. Poef.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt hé, soms heb ik het zelf niet eens helemaal door =)

      Verwijderen
  4. Wat een leuke foto's alweer Michelle. Wel jammer dat ze bij Primark zo onvriendelijk waren. Dat nodigt natuurlijk niet uit om nog eens iets bij hen te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥