Weekly Moments | Week 35

by - september 02, 2017

Weekly Moments, een vaste rubriek die iedere zaterdagochtend hier op Kersenbloesems online zal komen. In deze fotoblog geef ik je een kleine sneak peek in mijn afgelopen week! Het is dus eigenlijk de opvolger van Insta-Peek, maar dan uitgebreider, met meer tekst en meer foto's. Foto's van onze kleine Eleanor, mooie wandelingen, fijne middagen thuis en al het moois wat wij onderweg tegen komen. Pak een lekkere kop thee of koffie erbij, kijk gezellig mee met deze Weekly Moments en laat vooral een reactie achter hoe jouw week was..

Maandag



Met een lekker zonnetje begonnen wij de nieuwe week. Nu Eleanor echt stevig kan zitten, probeer ik wat vaker de mama fiets te pakken. Vooral in de binnenstad scheelt dit erg veel parkeergeld. Zo ook deze mooie maandag middag pakten wij de fiets. Ik had gezellig met een vriendin afgesproken en aangezien het toch maar 20 a 25 minuutjes fietsen is en ik mijn conditie weer wat wil opbouwen, ging ik voor het eest helemaal alleen met haar fietsen. Normaal fietste manlief naast ons namelijk. Natuurlijk ging dit prima en de kleine meid genoot er weer lekker van. Na een gezellig bezoekje, was het s´middags weer tijd voor een fles en voor het naar bed gaan, nog even spelen in de achtertuin en een kleine fotoshoot!


Dinsdag



Voor vandaag stond er 29 graden voorspeld. Dit zou voorlopig de laatste, mooie zomerdag worden dus wij besloten om hier dubbel en dwars van te genieten. Chris had de middag vrij genomen en zo konden we heerlijk nog even op het Rutbeek van het warme weer genieten. Voor het eerst mocht Eleanor was dieper in het water en hoewel wij dit erg leuk vonden, vond de kleine meid het toch wat minder. Terug naar de kant dan maar. S´avonds konden wij nog fijn even in eigen tuin zitten onder het genot van een kopje thee. Een prima dagje!

Woensdag



Een tijdje terug had ik altijd één middag per week dat Eleanor naar mijn moeder ging voor de oma dag. Leuk voor oma, maar ook voor Eleanor. Ziet ze wat andere mensen, andere omgeving én ander speelgoed! Deze dag is dan ook voor mijzelf erg fijn. Even niet klok kijken, niet nadenken over flesjes en hapjes maken maar gewoon even lekker mijn eigen dingen. Zoals.. oren stretchen. Misschien niet het leukste om met je vrije dag te doen, maar ik wilde ze toch echt weer een maatje groter hebben. En na dik zeven weken mag dat ook. Anderhalf uur later had ik ze er dan in zitten. De rest van de middag besteedde ik samen met de finale van Game Of Thrones, wandelen met Bentley en wat huishoudelijke taken. Heerlijk dit soort dagen! 

Donderdag



Eigenlijk hadden we voor deze donderdag niet een planning. Er moesten alleen wat kleine boodschapjes gedaan worden en voor de rest was de dag nog open. Een fijne wandeling en een slaapje vulden de ochtend en in de middag vermaakten wij ons prima in het winkelcentrum. Visjes kijken bij de dierenspeciaalzaak, pepernoten spotten bij de Hema en een cadeautje voor mijn schoonvader uitzoeken bij de Zuivelhoeve.  De rest van de middag vermaakte de kleine meid zich prima met haar nieuwe speelgoed. Een babywalker van de V-Tech.  Hoewel ik houten speelgoed mooier vind, vind zij dit soort dingen wat langer interessant. En daar gaat het uiteindelijk om...

Vrijdag



Op vrijdag is het papadag, normaal gaat Chris dan altijd wat samen met Eleanor doen. Soms ga ik mee en soms plan ik afspraken voor mijzelf. Deze dag was gelijk de eerste vakantie dag van ons. En deze spendeerden wij grotendeels in de auto, later bij mijn schoonouders en na de middag maakten wij een stop bij de Bagel & Beans in Deventer om te lunchen. De nieuwe Bospaddenstoelen Kroketjes wilde ik wel eens uitproberen en wat waren ze lekker! Hoewel de kleine meid deze dag weinig had geslapen, was ze wel onwijs vrolijk! Voor het eerst sinds hele hele lange tijd kon deze mama rustig haar lunch opeten en ook daadwerkelijk proeven wat ze at hihi. Heerlijk zo'n gezellig dagje met een vrolijke #baby! 

-   -   -

En dat was onze week alweer. Niet een hele spannende week, maar toch een prima weekje! Met voor eerst sinds tijden een oma dag, grotere gestretchte oortjes en fijne serie uurtjes. Een bezoekje ergens anders in het land en vele zonnige uurtjes buiten. Uurtjes zon die wij de komende tijd moeten missen denk ik, want de herfst lijkt nu echt te zijn begonnen. Ik ben dan ook erg benieuwd wat het weer zal doen in onze vakantie week. Maar hoe was jouw week?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Wow, wat wordt ze groot! Samen fietsen wat gezellig. Geniet van jullie vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gezellige foto's. En wauw, ze wordt al groot zeg<3 Echt een hele dame. Leuk ook zo'n papa dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ideaal zo'n papa dag! Voor mij, want ik kom aan mijn eigen dingen toe maar voor Chris en Eleanor is het natuurlijk ook erg leuk. Zo ziet ze hem ook wat meer als alleen in de avond een uurtje en in de weekenden :) Beste beslissing sinds tijden!

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥