Weekly Moments | Gekleurde bladeren, foto's & een lunchdate

by - september 30, 2017

Weekly Moments, een vaste blog die iedere zaterdag hier op Kersenbloesems online komt. In deze fotoblog geef ik je een kleine sneak peek in mijn afgelopen week. Het is dus eigenlijk de opvolger van Insta-Peek, maar dan uitgebreider, met meer tekst en meer foto's. Foto's van onze kleine Eleanor, mooie wandelingen, fijne middagen thuis en al het moois wat wij onderweg tegen komen. Pak een lekkere kop thee of koffie erbij, kijk gezellig mee met deze Weekly Moments en laat vooral een reactie achter over hoe jouw week was..

Maandag | 25 september



Afgelopen maandag was het zulk prachtig weer, dat wij besloten om een wandeling en een boodschapje aan elkaar te knopen. Zo ben je toch iets langer van huis af, maar ga je wel de deur uit met een doel. De mooiste herfstkleuren kwamen wij onderweg tegen, van fel rood tot zacht oranje. En eigenlijk alles daartussen in. Ik was niet de enige die het mooi vond, de kleine meid keek haar ogen uit!

Dinsdag  | 26 september



Voor vandaag stond er eigenlijk niks op te planning. Soms heel saai, maar soms ook wel lekker om bijv. de batterij weer op te laden. Soms merk ik dat haar dit erg goed doet, even een dagje zo tussendoor. Wij speelden wat, aten een stukje fruit, maakten wat nieuwe foto's en deden een slaapje. In de middag begon het huis toch wel wat krap aan te voelen en besloot ik om nog even een uurtje naar het tuincentrum te gaan. Hier schreef ik later ook een blogje over (klik) het was fijn om weer even de camera in handen te hebben.. Tegenwoordig moet ik namelijk erg oppassen voor grijpgrage handjes =)

Woensdag | 27 september



Woensdag is oma dag! Om 11 uur had ik Eleanor al weggebracht en reed ik gelijk door naar de winkel om wat boodschappen te doen en voordat ik het wist zat ik alweer aan mijn lunch. Heerlijk om gewoon even rustig te eten en bijv. even een filmpje op youtube te kijken. Na de lunch borduurde ik wat, keek ik een favoriete serie en s'middags wandelde ik nog een stuk met Bentley. Én de eerste rode paddenstoelen spotte ik weer! Na deze wandeling trakteerde ik mijzelf op een kopje cappuccino en een lekker voetenbadje. Echt genieten dit soort middagjes 

Donderdag | 28 september



Toen ik de kleine meid s'ochtendsvroeg uit bed haalde merkte ik het al, dit wordt een jammer uurtje. Gelukkig wilde ze na een flesje wel weer naar bed toe, maar twee uur later werd ze weer huilend wakker. En dit bleef de hele ochtend helaas zo. Ze kon haar draai niet zo vinden en moest om alles jammeren. Ik kan het namelijk niet echt huilen noemen. Ik hoopte dat dit in de middag over zou gaan, maar helaas. Een zetpilletje later leek ze zich wat beter te voelen en was het alweer tijd geworden om ons bezoek te ontvangen. Een vriendin kwam gezellig even wandelen en daarna mee eten. Terwijl onze oren even rust hadden, maakte ik een grote pan Bonotto klaar en konden we gezellig samen eten. Dit hadden we al een aantal jaartjes niet meer gedaan, extra gezellig dus! 

S'avonds liep ik nog een rondje met Eleanor en Bentley en werd het -gelukkig- weer langzaamaan bedtijd voor de kleine meid. Gelukkig lag ze redelijk vroeg op bed en kon ik de avond even uitpuffen, want vanaf zes uur s'ochtends een jengelig meisje tot aan s'avonds acht uur alleen moeten verzorgen is toch wel erg vermoeiend. Ik was dan ook blij dat manlief tegen half elf thuis kwam en we fijn  naar bed konden.

Vrijdag | 29 september



Woensdags is oma dag, maar vrijdag is manlief altijd een dag thuis voor zijn papa dag! Dan probeer ik echt een uitje buiten de deur voor mijzelf te plannen. Deze vrijdag werd het een bezoekje aan de fysio en een lunchafspraak bij de Bagels and beans. Hoewel ik de koffie er erg lekker vind, besloot ik het bij één (grote) mok te houden en daarna over te schakelen op thee. De komende tijd moet ik echt wat meer vocht in mijn systeem zien te krijgen. De lunchdate was erg gezellig en na een bezoekje aan Holland & Barett was ik ook nog een fijne shampoo en dagcremé rijker. 

En op de terugweg zag ik deze prachtige bomen! Het is nu echt herfst jongens! In de namiddag maakten wij samen een wandeling en genoten wij nog even van de zon. Speelden met de kleine meid en lieten voor het eerst sinds tijden weer een pizza thuis bezorgen. Geen slecht begin van het weekend..

Hoe was jouw week?

You May Also Like

3 Reacties

  1. Wat een leuk weekje en wat een leuke foto's zeg! Wij waren lekker op vakantie dus hadden een prima weekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig de verschillende kleuren blaadjes. Ik hou ervan. En die rode paddestoelen kan ik nooit vinden. Uitgestorven ras rond Amsterdam denk..;). O zo'n dag is dan echt lang he? Als ze zo piepen en jammeren en geen idee waarom.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke foto's. Ik kan echt zo genieten van de natuur met de herfst. Hoop dit jaar nog heel wat fijne foto's te kunnen maken :-)

    Fijne Zondag!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥