Fotoblog | Samen naar het tuincentrum

by - september 27, 2017


De dagen en hun invulling gaan vandaag de dag redelijk makkelijk, maar vaak in de middag moet ik echt even de deur uit met onze kleine meid. Even een frisse neus halen of ergens een kopje thee drinken.  Gisteren hadden wij een uurtje of twee om even te overbruggen en ik bedacht mij dat het misschien wel leuk was om even samen naar het Tuincentrum te gaan. Ik wilde toch nog even voor een plantje en een bosje bloemen kijken.  



Normaal laat ik de camera thuis, maar voor vandaag kon die prima mee. Ik had immers alleen het kleine meisje om rekening mee te houden en zij vond alle kleurtjes zo interessant dat het haar niet uitmaakte als wij eventjes wat langer bij een bloemetje bleven staan om foto's te maken. Ook het tuincentrum had op het nieuwe seizoen ingespeeld. Niet zoveel als eerdere jaren naar mijn idee, maar toch kon ik wat leuke, herfstige foto's maken.



Maar natuurlijk was dit uitstapje voor ons beide bedoeld, dus we gingen ook nog wat  langer bij de visjes kijken.  De zwiepende staartjes, de felle kleurtjes ze vind het altijd zo mooi! Volgens mij zou ik haar er wel een half uur neer kunnen zetten en dan nog zou ze niet uitgekeken raken!




Met één plantje, een bosje bloemen en een paar foto's rijker verlieten wij het tuincentrum. Dit soort uitstapjes zijn ideaal als wij eventjes de deur uit willen, maar iets wat niet te lang mag duren omdat  het volgende slaapje zich alweer bijna aandient.  En inspiratie opdoen in een mooi ingericht tuincentrum is altijd leuk! Een leuk uitje voor zowel mama als baby, eentje die we binnenkort vast nog wel eens zullen herhalen aangezien het weer de komende tijd ook wat minder zal worden. Het wordt tijd om andere uitstapjes te verzinnen.. want de herfst is nu echt in aantocht!

Welke uitstapjes onderneem jij graag met je kinderen?

You May Also Like

5 Reacties

  1. Altijd leuk een tuincentrum bezoeken! Vooral richting de decembermaand wordt het altijd zo gezellig. Ik word er wel hebberig van, dat is dan weer een nadeel voor de portemonnee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n mooie foto's alweer Michelle. Momenteel heb ik het geluk dat ik een prachtboeket in huis heb dat ik dit weekend kreeg van mijn tante. Het staat hier vlak voor mijn computer dus ik kan er zelfs tijdens het bloggen/blogposts lezen van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's!! Ik kon ook altijd enorm genieten van een bezoekje aan een tuincentrum. Helaas bestaan dit soort tuincentra in Colombia niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om zo'n uitje te doen, zo simpel maar ik had er echt niet aan gedacht om dit te doen. Zeker onthouden voor als ze hier wat ouder is! Je maakt wel hele mooie foto's zeg en wat kijkt ze toch wijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De visjes vind stijn ook zo gaaf. Zo leuk! En onze favorieten (met slechter weer) zijn dierenwinkel, kringloop en natuurlijk monkey town.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥