Weekly Moments | Week 31

by - augustus 05, 2017

Weekly Moments, een vaste rubriek die iedere zaterdagochtend hier op Kersenbloesems online zal komen. In deze speciale fotoblog geef ik je een kleine sneak peek in mijn afgelopen, vakantie week! Het is dus eigenlijk de opvolger van Insta-Peek, maar dan uitgebreider, met meer tekst en meer foto's. Op deze manier wil ik je een kijkje in mijn dagelijks leven én deze vakantie week geven. Hopelijk vind je het leuk om deze Weekly Moments te bekijken.. 

Zaterdag



Met deze leuke foto van Eleanor luidde ik onze vakantie in. 9 dagen vrij in totaal. Een vakantie waarin het weer wisselvallig zou worden en wij een paar kleine, maar leuke uitstapjes voor hebben gepland. De zaterdag werd even praktische gestart, de boodschappen werden gedaan en het huishouden even bijgewerkt. In de loop van de middag wilden we toch even op pad gaan, dus besloten we te gaan wandelen.


Zondag



En zo verliep de zondag ook eigenlijk. Terwijl manlief een spelletje op de Playstation speelde, borduurde ik wat en besloot mijn blog iets te veranderen. Om niet heel de middag binnen te zitten, gingen we bij ons geliefde Dragonheart wandelen. En nu Bentley weer lekker zomers kort is, had hij er ook veel meer plezier in! Maar dat is wel aan zijn kopje te zien denk ik..

Maandag



De maandag stond in het teken van afspraken voor mijzelf. Eerst een nodige, een tripje naar de Fysio maar in de middag zat ik lekker relaxt op het terras met een vriendin. Terwijl wij het tweede drankje hadden besteld kreeg ik een foto en filmpje doorgestuurd van de kleine meid. Voor het eerst ging ze bij ons thuis in het waterbadje buiten. En een lol dat ze had!

Dinsdag



Dinsdagochtend reden wij al op tijd richting de dierentuin voor een dagje uit. Ons oog was dit keer op de Allwetterzoo in Münster gevallen. Binnen een half uurtje waren wij er en ook het betreden van het park ging lekker vlot. Onder het genot van een zonnetje bekeken wij rustig de dieren. Eleanor wisselden wij af, soms in de draagzak en soms in de kinderwagen. Wanneer zij moe was  deed ze een slaapje en zo konden deze papa en mama rustig verder lopen. Een erg leuk, maar vermoeiende dag..

Woensdag



Omdat we mijn lichamelijke klachten langer als vandaag kennen, besloten wij om de woensdag het wat rustiger aan te doen. Tegen het middag uur had ik een afspraak bij de kapper. Ik was mijn langere haar zat en had besloten om weer terug te gaan naar een kort en asymmetrische kapsel.  Eenmaal klaar ontmoette ik man- en dochterlief in de stad om een broodje bij het welbekende STOET te eten. Het broodje smaakte goed, alleen de ijskoffie bestel ik er niet weer. Terwijl Eleanor zich prima vermaakte door de vele mensen die ze kon bewonderen en die haar ook erg interessant vonden, konden wij rustig even plannen maken voor de rest van de week.


Donderdag



Ahhh donderdag. De dag waar ik al een tijdje naar uit keek! Op deze dag zou Eleanor namelijk een dagje naar opa en oma gaan zodat Chris en ik samen op stap konden gaan. Dit ging niet helemaal zonder slag en stoot. Het uitje wat wij oorspronkelijk hadden bedacht, een dagje naar zee, werd letterlijk door de wind weggeblazen. Want met een code geel ga ik niet 2.5 uur in de auto zitten om vervolgens weggeblazen te worden. In plaats daarvan besloten wij om lekker eens met z'n tweeën ontspannend te gaan zwemmen. En niet in het plaatselijk zwembad, maar bij Preston Palace. Zo mooi aangekleed, echt een subtropische zwembad onder een sterrenhemel! Door al het wikken en wegen, oh en een uitgebreide lunch moesten we ons uitje wel wat korter houden want de kleine meid moest natuurlijk nog opgehaald worden..

Vrijdag


Van de vrijdag heb ik geen foto's. De opsomming huilende baby door doorkomende tandjes, een kort tripje naar het meubelplein en inspiratie opdoen voor Eleanor's slaapkamertje soms de dag eigenlijk wel op. Een oké dag, niet heel bijzonder maar ook niet verkeerd.

-  -  - 

En dit weekend, waar wij ook nog wat uitjes voor hadden gepland krijgen jullie in de loop van de week nog wel te zien. En misschien ook nog wel in de volgend Weekly Moments. Een weekje vakantie, een weekje van ontspannen en de batterij weer opladen. Afgewisseld met leuke uitstapjes en gezellige lunch afspraken.  Een prima weekje vakantie die eigenlijk veel te snel is gegaan!

You May Also Like

6 Reacties

  1. Erg leuk om te lezen hoe je week er dan uitziet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te lezen Petra! Vind het zelf ook altijd erg leuk om dit soort overzichtjes te maken en te lezen bij anderen :)

      Verwijderen
  2. Hoi Michelle, leuk mom te lezen hoe je deze week heb beleefd.
    Mooie foto's laat je ook zien, wat is je docht al groot geworden, de tijd gaat zo snel.
    Onze achterkleinzoon, wordt ook in november één jaar, die is 9 november geboren.
    Ik ben niet zo heel actief meer op het blog, doe meer met Facebook op het ogenblik.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He Irma, ik zal je eens proberen te zoeken op Facebook want miste je mooie foto's al.

      Verwijderen
  3. Wat word de madam toch groot, als ik zo naar de Tula kijk krijg ik het in mijn rug. Vond vandaag ons meisje al best zwaar tijdens de wandeling en ze is misschien hooguit 6 kilo...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze is nu 10 kg en inderdaad, het is een heel gewicht! Daarom loop ik alleen korte afstanden met haar in de doek. Echt ook niet langer als 15 minuten, mijn rug houdt dit helaas ook niet vol. Wij gaan binnenkort eens met rugdragen beginnen, want binnenkort wordt ze hier echt te zwaar voor ;)

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥