Fotoblog | Castlefest 2017

by - augustus 07, 2017


Castlefest, een druk bezocht vierdaags festival waar al de fantasy en sprookjes figuren tot leven komen. Waar je voor een dag tussen superhelden loopt en waar je ouderwetse ambachten kan beschouwen. Waar je rustig op een kleedje van een beker medewijn kan genieten of van een sparerib wat nog na sidderd van het kampvuur. Een festival wat niet alleen op een prachtige locatie in Lisse wordt georganiseerd, maar ook zo sfeervol is ingericht dat je bijna aan het einde van de dag niet meer naar huis wilt..

Deze fotoblog geeft een kleine impressie van een gezellig dagje uit waar fantasy en dromen tot leven kwamen..













Een fijn festival waar niet alleen ik me helemaal thuis voelde, maar de kleine meid ook. Ze keek samen met mama haar ogen uit en was zo nieuwsgierig dat ze minstens net zoveel belangstelling kreeg als de verkleedde mensen. Één van de eerste festivaldagen wat wij bezochten met een baby en één van de eerste waarop mijn prioriteit bij Eleanor lagen i.p.v mijn make-up en kleding. Waar wij samen van de mooie muziek genoten en een stukje fruit op een hooibaal aten. Waar er tussen alle kraampjes een flesje melk werd gegeven en waar de kleine meid met veel interesse naar het ridder gevecht keek.

Een dagje Castlefest anders dan vorige jaren maar minstens zo gezellig. Te kort eigenlijk, maar het was erg fijn om toch even te zijn geweest. Hopelijk volgend jaar weer, zodat ik de kleine meid wegwijs kan maken in dit wonderlijke wereldje 

Ben jij dit jaar ook naar Castlefest geweest?

You May Also Like

8 Reacties

  1. Mooi verslag van dit festival Michelle.
    Het steenuiltje vind ik echt super.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die laatste foto vind ik echt te schattig!!! Voor mij is het al weer vijf jaar geleden dat ik daar ben geweest, misschien volgend jaar maar eens als madam hier ouder is en er wat van mee krijgt. Het is immers wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele andere beleving, maar ook heel mooi! Leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is voor een paar dagen inderdaad een hele andere wereld ;)

      Verwijderen
  4. Wat een super leuke foto's ! Had ze al gezien via FB, genieten. Oh en die laatste foto, liefde<3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's. Ziet er erg gezellig uit. Maar ben nog nooit naar zoiets geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's Michelle. Leuk om zo de sfeer mee te kunnen opsnuiven. Ik ben nog nooit op Castlefest geweest maar het lijkt me een prachtige locatie én een gezellig evenement.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥