Fijne verzorgingsproducten van 'Wat Maakt Je Mooi'

by - augustus 01, 2017



Bij het zien van dit roze blokje denk je misschien wel aan een zoet snoepje, maar nee dat is het zeker niet. Het is een manibomb, 'een wattekes?' hoor ik je nu denken. Een manibomb, een klein bruisballetje in de geur 'Cherry Blossom' met verzorgende olieën en vrolijke spikkels. Speciaal ontwikkeld voor vermoeiende en uitgedroogde handen en voeten. Naast dat zo'n verzorgend badje altijd welkom is, is het ook nog eens heel ontspannend! En als drukke mama is dit soms erg welkom! Als ik bij Watmaaktjemooi(klik) bestel, bestel ik eigenlijk altijd een paar van deze kleine ontspannertjes erbij. 




Ook nieuw voor mij is het 'Feed Me Hairmask'. Eigenlijk spendeer ik nooit geen geld aan haarmaskertjes en dat is momenteel goed te merken. Mijn haar is droger als ooit en roept echt om een lekker maskertje! Normaal los ik dit op door wat extra conditioner te gebruiken of heel soms een maskertje van kokosolie, maar eerlijk gezegd mis ik gewoon een stukje luxe hierin. De lekkere geur en textuur van een fijn haarmasker. Het echte luxe gevoel hiervan zeg maar. Tja, veel luxe ben ik niet nodig maar op lekkere douche- en verzorgingsproducten ben ik wel erg gesteld!


En de hele bestelling bij elkaar. De 'Coconut frosting' heb ik nog nooit eerder geprobeerd, maar aan de hand van de heerlijke kokos geur denk ik dat ik deze nog veel vaker zal bestellen. De 'Brow sugar Frosting' en de 'Soap free cleanser' zijn al wel oude bekenden en bestel ik eigenlijk iedere keer weer opnieuw. Zo fijn deze geur, het doet mij aan versgebakken koekjes denken. Wel echt een herfst en winter geurtje als je het mij vraagt, maar de mijne was op en zo heb ik er altijd eentje in mijn badkamerkastje staan. 

Als extra'tje kreeg ik er dit keer een setje houten spateltjes, lepels, een kaartje en een gezichtsdoekje bij. Zo leuk als webshops hier aandacht en tijd aan besteden! En soms krijg je ook gewoon extra producten erbij, altijd leuk om op deze manier nieuwe geuren, materialen en producten te leren kennen. Oh en deze post - al zou je het wel denken onderhand - is niet gesponsord. Maar iedere keer als ik bij Watmaaktjemooi bestel, raak ik enthousiast van de fijne handgemaakte, vegan en dierproefvrije producten! Zo fijn, dat ik vind dat ze zo af en toe best een beetje extra aandacht verdienen...


Waar koop of bestel jij het liefst jouw verzorgingsproducten?

You May Also Like

8 Reacties

  1. Die eerste foto!! <3 Wat een schatje zeg! Ik kende de producten nog niet, maar ga snel een kijkje nemen. Vegan en dierproefvrij klinkt namelijk wel heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen! Ze heeft een erg leuk assortiment en op haar FB en Instagram pagina geeft ze ook vaak een kijkje achter de schermen..

      Verwijderen
  2. Wow, de eerste foto zag er echt smakelijk uit :-). Helaas niet zo lekker om op te eten, maar wel lekker om van te genieten :-). Soms moet je jezelf verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ondanks dat deze erg zoet rook, zou ik er geen hapje van nemen ;) Echt pure luxe dit, heerlijk af en toe deze verwennerij!

      Verwijderen
  3. Wat een leuke producten ik kende dit nog niet. Ik heb altijd standaard dezelfde verzorging producten die ik al járen gebruik. Wil er binnenkort een (out of the box) artikel over maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sinds ik dierproefvrije producten gebruik, ben ik opzoek gegaan naar andere producten en merken. En Watmaaktjemooi past heel mooi binnen deze idealen :)

      Verwijderen
  4. Een hele mooie site met heerlijke producten :-)
    Ik vind ook dat ze het op een hele leuke manier aanbieden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De producten zien er heel mooi uit. Ik heb ook even op de site gekeken. De prijs valt mee erg verleidelijk. Ik ben fan van rituals en de one ginger morning van treacle moon. En heel soms stuk zeep van lush. Maar deze producten spreken mij ook erg aan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥