Wreath of All Seasons #4

by - juli 09, 2017


De laatste tijd is het bloggen er een beetje bij in geschoten. Niet zo gek eigenlijk als je kindje ziek is, je zelf slaap tekort hebt en ook nog eens met jezelf in de knoop zit. Nee, afgelopen week was geen pretje. Gelukkig krabbelen wij beide weer een beetje op en kunnen wij gelijk van het mooie weer genieten. Zo af en toe maak ik ook weer tijd en ruimte voor mijn eigen hobbies. Zo kon de oplettende lezer misschien al de nieuwe header spotten, al moet ik eerlijk bekennen dat ik nog niet zeker weet of ik hem houdt. Wat vinden jullie?



De richting waar ik naar toe wil met mijn blog is wel wat duidelijker geworden. Er zal een blogje online komen wanneer ik daar tijd en zin voor heb. Dat kan om de dag zijn of twee keer per week. Anders wordt het zo gedwongen en dat is voor jullie, als lezers denk ik ook merkbaar en minder prettig om te lezen. Bloggen als vanouds dus, echt puur als hobby. Hopelijk vind ik zo het plezier er weer in terug en ook gelijk de tijd om weer wat meer bij jullie te lezen, want dat schiet er ook telkens bij in.

En hoewel ik deze boodschap even wilde schrijven, wilde ik ook graag jullie mijn Wreath of All Seasons tonen! Want sinds mijn laatste update (klik) is er een mooi stukje bijgekomen. Sinds ik haar ben begonnen liggen mijn mooie haed's in de mand en ik denk dat ze daar de komende tijd ook blijven. De krans is zo fijn om aan te werken dat ik eventjes niks anders meer wil, de kans dat ik hierna weer een Dimensions start is ook erg groot kan ik je vertellen.

Maar eerst maar eens netjes deze af maken. Rustig af en toe wat kruisjes zetten, het plezier in zowel borduren als bloggen weer terug vinden en hier thuis weer een lekker ritme zien te vinden. Dat lijkt me een goed doel voor de komende tijd..

You May Also Like

6 Reacties

  1. Je borduurwerk wordt mooi! Beterschap voor de kleine en jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je header past echt heel goed bij jou, ik vind het echt michelle ;) En dat bloggen een hobby is en puur voor de fun, ben ik het mee eens. Anders merk je het meteen! Je borduurwerk word trouwens echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben gek op uiltjes dus ik vind hem helemaal geweldig die header.
    Even niet lekker in je vel en ook je kindje ziek dat heeft weerslag op je eigen gezondheid.
    Gelukkig kom je er weer bovenuit maar denk goed om jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig borduurwerk! En bloggen als hobby wanneer het jou uitkomt, klinkt als een goed plan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij was me meteen opgevallen en ik vind de header zeker mooi. Ook leuk om de vorderingen aan je borduurwerk te zien. Iedere keer dat ik die zie verschijnen bedenk ik me dat ik al lang geen kruissjessteek meer heb gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥