Weekly Moments | Week 25

by - juni 24, 2017

Weekly Moments, een  rubriek die iedere zaterdagochtend hier op Kersenbloesems online zal komen. In deze fotoblog geef ik je een kleine sneak peek in mijn afgelopen week. Het is dus eigenlijk de opvolger van Insta-Peek, maar dan uitgebreider, met meer tekst en meer foto's. Op deze manier wil ik je een kijkje in mijn dagelijks leven geven. Hopelijk vind je het leuk om deze Weekly Moments te bekijken..

Zaterdag



Ondanks de warmte, zijn wij de meeste dagen heel productief geweest. Zo ook deze zaterdag. Even een klein rondje stad, de markt op om wat planten voor in de tuin te halen, de nieuwe parasol opzetten en verder gewoon lekker rommelen in de tuin. Een prima dag..


Zondag



Zondag was het dan zover, Chris zijn eerste Vaderdag! S'ochtends was de kleine meid al vroeg wakker en wij dus ook. Ik legde haar lekker tussen ons in en terwijl Eleanor zich met de dekens vermaakte, pakte ik Chris zijn cadeautjes erbij. Want dat is toch wel traditie bij ons. Chris kreeg een mok met 'De beste papa' en leuke icoontjes van Eleanor en van mij kreeg hij een naambordje van ons gezin voor bij de voordeur. Misschien een vreemd cadeau, maar hij had al eerder aangegeven dat hij dit graag eens zou krijgen. 

S'middags zijn wij eerst op kraambezoek bij de kleine Rohan geweest en later op de middag zochten wij de schaduw bij mijn ouders in de tuin op. Met natuurlijk ook wat cadeautjes en wat lekkers. 

Maandag



Na een warm weekendje brak de nieuwe week weer aan. Een dag van lekker spelen, knuffelen en af en toe wat nuttigs doen hiih. S'avonds had Chris een avondje met de kleine meid alleen want ik ging weer eens naar de bios. Samen met een vriendin ging ik naar Pirates of The Caribbean Salazar's Revenge. Al jaren ben ik groot fan van de Pirates reeks en de meeste films heb ik ook wel in de bioscoop bezocht, deze mocht dus niet ontbreken. Samen met wat te drinken en wat lekkers vermaakten wij ons met deze mooie film.

Dinsdag



Iedere ochtend, als ik de konijntjes eten ga geven loop ik ook even langs mijn aardbeien plant. Aangezien wij een tuin op het zuiden hebben, hebben wij volop zon heel de dag. Dit is erg goed voor aardbeien kan ik je vertellen. Iedere dag pluk ik wel een stuk of vijf van deze lekkere, zoete vrucht. Zo lekker zijn ze van de winkel niet.. S'middags besloten wij even op bezoek te gaan bij mijn Opa en Oma en eenmaal thuis kon ik bijna alweer gelijk in de auto stappen want s'avond moest ik richting de tandarts. Even snel een bezoekje bij de tandarts/mondhygiëniste dacht ik. Dat werd dus bijna een uur. Het loopt er altijd uit en ze wilde toch even overleggen over mijn kies. Iets wat ik eigenlijk de afgelopen twee jaar al wel wist, die moet er dus uit. De afspraak staat nu voor oktober, gelukkig ben ik de komende tijd dus weer even van de tandarts af, want na de zwangerschap heeft niet alleen mijn haar een klap gehad, maar ook mijn tanden.. grmbl.

Woensdag



Happy Summer Solstice! De temperaturen verraden het al wel, maar afgelopen woensdag begon de zomer dan echt! Aangezien dit een erg warme dag was, deden wij niet zoveel. Eleanor vermaakte zich op haar speelkleed en ik keek een paar afleveringen van Wynonna Earp. S'avonds waren wij met z'n twee'tjes want manlief had een concert van Slayer. Een - eindelijk- slapende baby, een koud witbiertje en een filmpje, toch nog een prima avondje gehad!

Donderdag



Of het een nieuwe sprong is, haar aankomende tandjes of Eleanor's eigen ritme, ik weet het niet maar mevrouw heeft sommige dagen weer zoveel moeite om in slaap te komen.Overdag is dit geen enkel probleem, maar sommige avonden maakt ze er weer een klein drama van. Een paar dagen hiervoor had ik een belletje naar het Consultatiebureau gedaan en vandaag ontving ik mijn informatie. Eens kijken of de tips en methodes weer gaan werken. Om toch nog een beetje te ontspannen pakte ik mijn borduurwerkje er weer eens bij..

Vrijdag



Zoals iedere ochtend doen wij het rustig aan. Terwijl Eleanor de hele kamer door tijgert, maak ik her en der schoon en eten wij samen een stukje fruit. S'ochtends slaapt zij nog best veel en heb ik mijn handen even vrij voor wat hobby's. S'middags probeer ik altijd even op pad met haar te gaan. Naar de winkel, even wandelen of op visite. En dat laatste deden wij vrijdag,even op visite bij een vriendin van mij. Terwijl wij even bijkletsen dronk Eleanor lief een flesje. Toen we terug kwamen ging de kleine meid naar bed en kon deze mama het eten voorbereiden. Voor het eerst maakte ik Vegetarische taco's en dit was een succes. Ja jongens, drie maanden eten wij nu vegetarische  en still going strong! 

Zijn jullie deze warme week nog een beetje leuk doorgekomen?

You May Also Like

3 Reacties

  1. Wat een weekje, je bent inderdaad lekker bezig geweest.
    Hier hebben we vooral lekker rustig aan gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's van de week! Ziet er heerlijk uit, vooral de eerste foto lekker in de tijd. En hmmm aardbeien. Die staan nog bij ons in de koelkast. Mjammie! Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om hier nog eens te kunnen meeblikken in jullie week. De afgelopen week was het door de hittegolf platte rust voor mij. Maandag moest ik nog wel naar buiten om boodschappen te doen, mijn oma te bezoeken en naar het ziekenhuis te gaan. Maar die zaken zorgden er meteen voor dat ik nadien moest recupereren. De rest van de week ben ik dus zoveel mogelijk binnen gebleven om te rusten. Dat betekent wel dat er hier nu een hele lading strijk te wachten ligt en wat stof dat moet worden weggeveegd en afval dat naar het containerpark moet worden gebracht en ... jammer dat die klusjes niet uit zichzelf verdwijnen wanneer je een platte rust moet inlassen. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥