Mijn hygge shawl | The Danish Mermaid

by - juni 26, 2017


Met iedere week kwam er een andere kleur, steek en patroon. De kleuren dit keer niet door mijzelf uitgezocht, maar door de maakster van het pakket. Kleuren die zo mooi bij elkaar stonden dat ik het pakket vanaf het begin af aan al niet kon weerstaan.



Weken gingen er voorbij en ik werkte er met veel plezier aan. Wat uniek voor mij is, want normaal houd ik niet van meerdere patronen in hetzelfde werkstuk. De Hygge Shawl is daarmee de eerste CAL waar ik met plezier aan werkte en ook daadwerkelijk af maakte.


Een ´crochet along´ waarbij het voltooide werkstuk eigenlijk als shawl zou dienen, maar ik vond hem als tafelloper beter uitkomen. Een tafelloper met vele patronen en eentje waarbij de kleuren zo goed in ons interieur passen.



En in plaats dat de shawl alleen het licht ziet in de koude, donkere maanden van het jaar, zal deze nu heel het jaar rond bij ons op tafel liggen. Om de woonkamer naast al het grijs en wit wat kleur te geven. Een fijne CAL waar ik met plezier aan werkte, eentje waarbij ik het bijna jammer vind dat er een einde aan kwam. Maar gelukkig liggen er nog meer projecten op mij te wachten.. En wie weet, misschien begin ik ooit wel weer een nieuwe CAL..

You May Also Like

5 Reacties

  1. Hij is schitterend! Een mooi eindresultaat van een project waar je zo lang aan gewerkt hebt. Ik ben benieuwd wat je volgende project gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt prachtig geworden en ligt heel mooi op tafel! Vind dat muurtje tussen de tafel en keuken ook wel erg leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat staat echt mooi! Heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij de laatste foto gaat je dochter er alweer vandoor ;). Ik vind de CAL als tafelloper prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleuren en staat erg mooi op je tafel. Op de laatste foto gaat je dochter er alweer vandoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥