Een ring met naam

by - juni 28, 2017



Terwijl sommige vrouwen zichzelf volhangen, ben ik het type vrouw waar je niet zoveel sieraden aan kwijt kan. Ik heb een paar favoriete kettingen die ik afwissel, armbandjes draag ik niet en ook met oorbellen en knopjes ben ik een ramp. Een ramp in de zin van, vele soorten om uit te kiezen maar altijd vergeten om te dragen. Gelukkig nu ik mijn oren stretch, hoef ik hier niet meer aan te denken. 

Qua ringen ben ik hetzelfde. Ik heb een paar ringen om die veel voor mij betekenen en deze draag ik dag en nacht. Dat is mijn verlovingsring en mijn trouwring (klik), voor de rest draag ik niets. Tot een weekje terug dan. Het werd weer tijd voor iets nieuws. Een ring zonder edelsteen dit keer, anders zou het veel te bond worden.  Nee, dit keer koos ik voor een gladde, stalen 4 mm ring van Names4ever (klik). 



De ring


Ik koos voor een rustig design dit keer. Maar omdat ik een stalen ring uitkoos, krijgt de ring gelijk al een stoer uiterlijk. Om er weer een waarde voor mijzelf aan toe te voegen koos ik ervoor om Eleanor's naam erin te laten graveren.  Natuurlijk kan je ieder gewenste zin, boodschap of quote laten graveren maar ik vond dit wel erg mooi. Houdt er wel rekening mee dat je tot 25 tekens kan invoeren. Haar naam staat er heel duidelijk en diep in gegraveerd. Als je met je vinger erover heen gaat voel je dit heel duidelijk. Erg fijn, want dit betekend dat over een aantal jaar haar naam nog steeds goed leesbaar zal zijn. Als lettertype koos ik het sierlijke Palazzo, maar mocht je iets anders wensen, er waren nog andere mogelijkheden.

Aangezien ik aan iedere ringvinger al een ring draag koos ik er dit keer voor om de ring iets groter te bestellen zodat deze ook aan andere vingers te dragen is. Zo kan ik al mijn geliefde ringen tegelijkertijd dragen.  Erg fijn dat dit mogelijk was, want normaal heb je beperkte keuze in ringmaten. gelukkig had ik bij Names4ever (klik). genoeg keus. Ik bestelde de ring in 19 mm en hiermee past deze perfect om mijn middelste vinger. Best spannend om de goede maat uit te zoeken, maar met een liniaal en een oude ring kom je al heel ver. En mocht je nu heel erg twijfelen, bij hun ringen kan je zelfs een halve millimeter groter of kleiner kiezen !

De service


De website van  Names4ever (klik) is strak, duidelijk en overzichtelijk. Het type webshop waar ik graag mijn aankopen doe. Het duurt niet lang voordat je gevonden hebt wat je zocht en ook het bestellen gaat erg gemakkelijk. Je kiest je sieraad en aan de hand van een keuzemenu selecteer je het lettertype, ringmaat en je gravure. Ook aan ruimte voor opmerkingen en vragen is gedacht, wel zo handig! 

Als je eenmaal je sieraad hebt besteld wordt je netjes op de hoogte gehouden via de email. Binnen drie dagen had ik een goed verpakte envelop op mijn deurmat liggen. Met daarin een heel schattig cadeaudoosje. Ideaal om als een cadeautje weg te geven zonder dat je weer op pad hoeft voor een cadeau verpakking, maar ook erg leuk voor jezelf. 


Mijn ervaring


Al met al vond ik  Names4ever een fijne webshop om in te bestellen. Het eindproduct is zoals belooft, de prijs- kwaliteitsverhouding is goed en eigenlijk kan ik weinig minpunten bedenken. Als ik dan wat moet benoemen dan zou ik graag meerdere lettertypes zien waarin je de gravure kan bestellen. Al moet ik bekennen dat mijn gekozen lettertype mooi en duidelijk is, perfect dus. 

Zoek jij een origineel en persoonlijk cadeau? Ben je onlangs mama of oma geworden? Of  wil je een mooie relatie- of vriendschapsring uitzoeken? Neem dan zeker eens een kijkje bij de ringen met gravure van  Names4ever (klik).

Dit artikel is in samenwerking met Names4ever geschreven. 
Wil je ook samenwerken? Lees dan mijn Disclaimer en contact pagina door.

You May Also Like

5 Reacties

  1. Mooie ring, leuk dat je het ook in samenwerking kon doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super tof! Ik heb 2 ringen hiervan met onze coördinaten waar we zijn getrouwd. Die liggen boven bij heel wat toffe herinneringen. Echter zijn ze wel al wat gaan roesten, zonde.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie cadeautje voor jezelf :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie ring. Mijn ringen hebben voor mij ook allemaal een waarde. Ik draag ze elke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeg en leuk cadeautje voor jezelf! Ik draag nooit zoveel sierden, maar aan mijn trouwring en verlovingsring ben ik wel echt gehecht. Al kan ik die wegens veiligheid hier niet zo vaak om.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥