Een oude liefde in een nieuw huis

by - juni 09, 2017


Hi! Het is eventjes geleden dat jullie iets van mij hoorde, maar vandaag is het dan eindelijk weer tijd voor een blogje. De laatste drie weken stonden in het teken van verhuizen. Van ons flatje verhuisden wij naar een fijne eengezinswoning met tuin. Zoals bij iedere verhuizing gaat hier veel tijd inzitten, en deze tijd namen wij dan ook. Want niet alleen moesten we op onszelf passen, maar natuurlijk ook op kleine Eleanor.


Gelukkig zat het allemaal mee en hadden we het al vrij snel tijd voor andere, leukere dingen zoals het werken in onze nieuwe tuin, het feit dat ik zesentwintig kaarsjes mocht uitblazen en het begin van een nieuw aquarium. Natuurlijk moeten we nog vele dozen uitzoeken en een plekje geven, maar de basis is er en de belangrijkste spullen hebben wij weer bij de hand. De rest zal de komende tijd wel aan bod komen.


Maar voor nu genieten we weer even van de terugkomende rust. Dat en het feit dat we nu heerlijk een tuin hebben waar wij de komende mooie dagen in kunnen doorbrengen. En binnen hebben wij weer een oude liefde om naar te kijken. Mijn geliefde aquarium. Ondanks dat het een nieuw aquarium is, heb ik mijn oude set-up er weer bij gepakt. De bewoners zijn een Calico sluierstaart en een Telescoopoog sluierstaart. 

Natuurlijk volgen er snel foto's van ons nieuwe huisje, maar voor nu bereid ik me nog eventjes voor op mijn verjaardag, want deze zal ik morgen voor familie en vrienden vieren. Hopelijk ook gelijk buiten, in onze nieuwe tuin mét nieuwe tuinset. 

You May Also Like

9 Reacties

  1. Súper fijn dat jullie nu een tuin hebben! Ben heel benieuwd naar de rest van jullie huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veelplezier in je nieuwe huis en gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een prachtig tuinfeest toe en voor jullie alle drie veel woonplezier in julllie nieuwe huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh een aquarium, mooi mooi. Tja verhuizen kost tijd en veel energie. Hihi ook wel een rede waarom ik er nog al tegen op zie 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker genieten van jullie huis. Wij hebben ook een aquarium gehad. Maar vond het best veel werk, maar wel erg mooi. En lekker genieten van jullie tuin. Wij hebben nu een goedkope plastic kinderstoel voor buiten. Waren continue een zware kinderstoel naar buiten aan het tillen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat alles goed is gegaan met verhuizen. Geniet vandaag want het is mooi weer voor in de tuin :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super tof! Ik zag het op FB voorbij komen. geniet in jullie nieuwe huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te horen dat alles vlot is verlopen. Geniet maar volop van het wennen aan jullie eigen huisje én tuintje. Dat laatste zal zeker een plezier zijn met het warme weer. Hopelijk heb je ook een leuke verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk zeg, geniet ervan! Fijn dat het allemaal goed gegaan is. Leuke foto's van je nieuwe liefde! 26 jaar, wat heerlijk jong nog, hartelijk gefeliciteerd!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥