Prachtige pioenrozen

by - mei 18, 2017


Laatst op een zaterdag werd ik zomaar verrast met een mooie bos pioenen. Voor wie mij langer volgt weet misschien wel dat pioenrozen een speciaal plekje in mijn hart hebben, aangezien mijn trouwboeket (klik) van twee jaar geleden ook uit pioenrozen bestond. Sindsdien krijg ik ieder jaar een mooie bos pioenrozen met ons jubileum.


Laatst kreeg ik dus spontaan zo'n mooie bos. Die eerste bos pioenen is toch altijd speciaal, de eersten van het seizoen.. De vijf kleine knoppen zaten nog stevig in elkaar. Ik vroeg mij af of ze wel mooi uit zouden komen, maar niets was minder waar. Na een paar dagen opende de eerste knop zich en de dagen erna volgden de anderen ook.


Nog nooit had ik zo'n mooie bos pioenen op onze sidetable gehad! Van donker zalm- kleurig veranderden ze één voor één naar een lieflijk lichte zalm- gelige kleur. Iets langer dan een week mocht ik van ze genieten. De laatste pioenen in ons oude huis, want de volgende bos zal in ons nieuwe huis worden gehaald. Een nieuw huis, maar met oude liefdes. Een nieuw avontuur dat vanaf morgen zal beginnen. Hier op Kersenbloesems zal het dus (nog) wat stiller worden, maar in de tussentijd kunnen jullie, net zoals ik dat deed, genieten van deze prachtige pioenrozen 

You May Also Like

6 Reacties

  1. Wauw wat mooi! Daar word ik echt vrolijk van! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie pioenrozen! Toevallig posste ik vandaag een foto van mijn pioenrozen, ook al zo mooi maar wel heel anders.
    Succes met inpakken, klussen, verhuizen, en gezellig maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie bloemen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie pioenrozen. De kleur is echt schitterend. Veel succes met verhuizen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fantastisch mooi bos pioenrozen, daar word je toch blij van! Heel veel succes met de verhuizing, ik ben benieuwd!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥