Weekly Moments | Week 13

by - april 01, 2017

Weekly Moments, een nieuwe rubriek die iedere zaterdagochtend hier op Kersenbloesems online zal komen. In deze fotoblog geef ik je een kleine sneak peek in mijn afgelopen week. Het is dus eigenlijk de opvolger van Insta-Peek, maar dan uitgebreider, met meer tekst en meer foto's. De meeste foto's zijn met mijn tablet gemaakt en geven die kleine, maar sfeervolle momentjes van mijn dag weer. Van een lachje van Eleanor, een gezellig middagje met vriendinnen, een fijne wandeling tot aan een lekkere cappuccino. Hopelijk vind je het weer leuk om deze Weekly Moments te bekijken..

Zaterdag



Als er zulk mooi lente weer voorspeld wordt, dan kan je eigenlijk maar één ding doen: wandelen! In ons geval gingen wij in een heel mooi natuur gebied wandelen, het Springendal. Een mooie, afwisselende omgeving. Helaas was ook deze route niet echt kinderwagen vriendelijk en begint het idee voor een draagzak weer naar voren te komen. Na deze mooie wandeling bezochten wij een schattig theehuisje en at ik de lekkerste scones ooit!


Zondag



Hoewel het zondag slecht weer zou worden, was dit absoluut niet het geval! We besloten om niet te gaan wandelen, want met mijn Hypermobiliteit moet ik altijd oppassen dat ik niet te hard van stapel loop, maar even lunchen in de stad en een klein beetje winkelen kon wel. Eenmaal thuis genoot ik nog steeds van mijn mooie bloemen en Eleanor van mama's nieuwe lippenstift.

Maandag



Een teleurstellende dag deze maandag. Dit was de ochtend dat ik mijn dreads er weer uit haalde. Helaas heb ik ze maar anderhalve week in gehad, maar het lukte gewoon echt niet met mijn korte haar aan de achterkant. Veertig minuten, en een paar vlogs later had ik ze alle 45 stuks eruit. Ik schrok nog best wel van het losse haar wat mee kwam, maar gelukkig had ik van te voren al gelezen dat je dit kon verwachten. Ik deed Eleanor vandaag weer eens een jurkje aan, deze is trouwens van de Hema en gingen wij samen op pas richting de Fysio.

Dinsdag



Zoals eerder verteld heeft de kleine dame een ander ritme en is ze ineens erg veel wakker op een dag. Het is dan fijn om s'middags even met z'n tweeën naar buiten te gaan,  want om dit mooie weer nu heel de dag binnen te zitten.. We wandelden even in de buurt en deden een paar kleine boodschapjes op het winkelcentrum. En ieder jaar moet ik toch altijd even weer kijken bij deze prachtige bloesembomen 

Woensdag



Eigenlijk zou ik de woensdagmiddag samen met mijn moeder in de stad spenderen, opzoek naar nieuwe kleding en een slaapzakje voor Eleanor maar de donkere wolken hielden ons toch wel tegen. In plaats daarvan kwam mijn mams gezellig bij ons voor een kopje thee en genoot ik de rest van de middag van een serie en een voetenbadje..

Omdat ik nog altijd nieuwe kleding voor Eleanor nodig was, want de kleine dame besloot om maat 62 over te slaan, besloten wij s'avonds gebruik te maken van de kortingen van de Mama Mazzeldagen bij de Prenatal. Ik ben twee shirtjes en een schattig slaapzakje voor de kleine meid rijker. Deze krijgen jullie nog te zien of course..

Donderdag



Donderdag, de dag dat wij weer een concert op de planning hadden staan. Dit keer niet voor mij, maar eentje van manlief waarbij ik hem gezellig gezelschap hield. Ondanks dat ik eigenlijk nooit Arch Enemy luisterde heb ik mij prima vermaakt tijdens het concert!  En jullie zien het goed, het is geen gloed van een lamp.. de dame in het midden heeft echt blauw haar!


Vrijdag



S'ochtend sprong ik eerst maar even onder de douche om het concert leven van mij af te spoelen. Eigenlijk douche ik liever gelijk na zo'n avond, maar ik lag er pas om 01.30 uur in en om dan nog te gaan douchen.. Na een kort nachtje haalde ik mijn kleine meid weer op en gelukkig voor mij was ze net zo moe als mama. Terwijl zij lekker sliep kon ik het huis weer even aan kant maken voordat mijn andere favoriete moppeltje naar de trimsalon moest. Terwijl manlief ons hondje weer ophaalde kon ik het eten alvast voorbereiden, voor een tweede keer maakte ik een Poké Bowl met rijst, zalm, bosui, wortel en komkommer. Een gerecht wat tot nu toe goed in de smaak bij ons beide valt, dus ik ga de wereld van Poké Bowls maar eens verkennen..

En dat was mijn weekje. Ik heb een paar leuke en  actieve dagen achter de rug en de andere dagen gebruikte ik om de batterij weer wat aan te vullen. Helaas blijft dit een noodzakelijk iets, deze balans dagelijks te vinden en te onderhouden. En dat.. dat is soms nog wel eens lastig met dit mooie lenteweer.

Hebben jullie ook zo van het lekkere weer genoten?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Wat een weekje, heerlijk al die foto's. Ik genoot tot woensdag van buiten in de zon. 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige week met mooie foto's. We hebben zeker genoten van het mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige foto's, haar gezichtje met jouw lippen op hoe schattig

    mmmm ziet er lekker uit. Bosui kan het zijn dat dat pijpajuin is ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij mijn weten is dat inderdaad hetzelfde. Ik ken het zelf vooral onder de naam lente-uitjes. Ze maken het er natuurlijk niet makkelijker met al die verschillende benamingen. :)

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥