Mijn Hygge Shawl | Week 5 t/m 8

by - april 15, 2017


Als afleiding, heb ik de laatste paar dagen wat meer aandacht aan mijn Hygge Shawl besteed. Erg leuk om te doen en je legt het ook zo weer weg. Ideaal met zo'n kleintje in huis die nu toch wat meer aandacht van je vraagt. Met deze vrij gemaakte haak uurtjes is ze flink gegroeid en daar ben ik stiekem ook wel erg blij mee! 


De laatste tijd had ik namelijk niet zoveel tijd voor haar vrij gemaakt en ik liep flink achter. Nu gelukkig niet meer. En voordat je denkt, heb ik een paar weken gemist? Nee, week vijf en zes bestond alleen uit een groot, langwerpig stuk wat je moest haken. En hier borduurde je dan later de week zeven en acht op. Omdat het anders saai zou worden, heb ik al deze weken samengevoegd in deze update..


Het was een groot stuk om te borduren, het grootste stuk van deze hele sjaal. Maar wat was het leuk om te borduren en het eindresultaat is zo mooi geworden! Mooier eigenlijk nog dan op deze foto. Met deze week zijn wij over de helft van de Shawl gekomen, nog zes weken te gaan en dan zal deze CAL ten einde komen, maar gelukkig kunnen we eerst nog een paar weken genieten van de leuke patronen voordat het zover is.

Het gaat het met jullie Hygge Shawl?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Zo mooi. En lijkt mij erg ontspannen om te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik moest weer even vlak maar nu kan ik weer verder lezen :-)
    Erg leuk deze shawl, en eht patroontje is ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend! Maakt zo'n sjaal helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥