Weekly Moments | Week 12

by - maart 25, 2017

Weekly Moments, een nieuwe rubriek die iedere zaterdagochtend avond hier op Kersenbloesems online zal komen. In deze fotoblog geef ik je een kleine sneak peek in mijn afgelopen week. Het is dus eigenlijk de opvolger van Insta-Peek, maar dan uitgebreider, met meer tekst en meer foto's. Op deze manier wil ik je een kijkje in mijn dagelijks leven geven en gelijk deze blog wat meer persoonlijkheid geven. Hopelijk vind je het leuk om deze Weekly Moments te bekijken..
 

Maandag




Na een pittig weekendje deed ik niet zoveel. Natuurlijk ging ik even met de stofzuiger door het huis en zorgde ik ervoor dat de was weer fris en fruitig in de kast lag maar daar bleef het wel bij. Eleanor zit in een sprongetje denken wij en maakt het zichzelf soms erg lastig. Gelukkig is het vaak maar een fase dus voor ons is het even doorbijten.. Ik haakte wat aan mijn beide Hygge shawls en ik keek een serie'tje. The Originals was ook weer begonnen dus onder het genot van een kopje thee keek ik weer een aflevering van deze geweldige serie..


Dinsdag



Op dinsdagmiddag kreeg ik gezellig visite van een vriendin en ondanks Eleanor niet echt wilde slapen konden wij toch even gezellig bij kletsen. Voor dit middagje bakte ik een heerlijke brownie, maar deze was al op voordat ik er foto's van kon maken. Dan maar een foto van de prachtige bos bloemen die ik mezelf cadeau gaf.

Woensdag



En ook op de woensdag had ik gezellige koffie visite. Al was het dit keer niet bij mij thuis. Voor mijn vrijwillergerswerk ging ik gezellig samen met mijn maatje buiten de deur koffie drinken. En natuurlijk ging Eleanor ook gezellig mee. Dit keer gingen we saampjes voor de tweede keer met de bus. Hoewel we een zeer onvriendelijke buschauffeur hadden, hebben we ons toch weer gered. Maar op de terugweg gingen wij lopen i.p.v met de bus. Het was heerlijk weer en mijn favoriete bloesem bomen stonden ook allemaal in bloei, zo mooi! 

Donderdag



Misschien een beetje grappig, maar op donderdag besloot ik mijn dreads voor het eerst te wassen. Ik vond het best een beetje spannend! Naar aanleiding van tips waste ik alleen mijn hoofdhuid en niet de lengtes van de dreads. En dit ging prima. Helaas zakte mijn onderste rij dreads wel een beetje uit. Na het middaguur werd het tijd om Eleanor klaar te maken, want ze had een speel date bij oma! Terwijl Eleanor en oma gezellig naar de eendjes wandelde, wandelde ik samen met Bentley een rondje en genoot van de bloeiende lente bloemetjes.  Helaas nadat ik Eleanor ophaalde was ze erg van stuur en was het gevoel van een relaxte, vrije middag al weer snel weg.. #haataansprongetjes 

Vrijdag



Voor vrijdag stond er niet zoveel op de planning. Mijn meisje en ik konden even lekker rustig aandoen en gelukkig zat Eleanor ook weer wat beter in haar vel. Het groentehapje ging er in ieder geval goed in en ook in de middag kon ze weer even lief zelf spelen. Natuurlijk moest ze mama wel in de gaten houden.. S'avonds had ik een beauty en verwen avondje van mijn vrijwilligerswerk. De Vrijwilligers werden dit keer in het zonnetje gezet met een heus beauty avondje. Van een gezichtsmaskertje tot aan vers gelakte nagels, veel was er mogelijk. Een beetje vreemd was het in het begin wel. Ik kende er verder niemand en eerlijk gezegd houd ik ook niet zo van die groeps evenementen. Maar deze keer stapte ik uit mijn comfortzone en ben toch gewoon gegaan. #tocheenbeetjetrots


Zaterdag



Zoals iedere zaterdag wordt er wat huishouding gedaan en worden de boodschappen gehaald. Maar vanmiddag was het zulk lekker weer dat we besloten om te gaan wandelen. In een prachtig natuurgebied beheerd door Staatsbosbeheer,  het Springendal. Een prachtige wandelroute, maar helaas niet heel kinderwagen vriendelijk. Om Chris zijn vermoeide armen wat rust te gunnen besloten wij naderhand gezellig koffie te gaan drinken bij een knus theehuisje. De scones waren trouwens net zo lekker als ze eruit zien  

Een gemixte week dus, aan de ene kant heel gezellig maar aan de andere kant ook erg vermoeiend
en druk door het sprongetje van de kleine meid. En hoe was jouw week?

You May Also Like

5 Reacties

  1. Nou zo heb je weer een heerlijke drukke week achter de rug. Lekker divers vol met allerlei verschillende dingen. Zo'n srongetje van Eleanor gaat natuurlijk weer over, maar het zal niet de laatste zijn.
    Ik heb weer genoten van je mooie foto's.
    Fijne zondag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog met mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé wat leuk om te lezen dat je vrijwilligerswerk doet! Heb ik helemaal gemist..wat doe je precies? Vervelend voor de kleine meid en jullie zo'n sprongetje, maar toch lees ik ook veel leuke dingen deze week waar jullie je weer aan kunnen 'opladen'. Ik wens je een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben gekoppeld aan iemand met Autisme en samen gaan we op pad om leuke dingen te doen. Zelfde als het Maatjes project zeg maar.

      Laatst heb ik er nog een blogje over geschreven, deze is hier te vinden:
      http://www.kersenbloesems.nl/2017/01/samen-naar-de-kinderboerderij.html

      Verwijderen
  4. Die foto van het mos in dat natuurgebied is echt super mooi. Het toeval wil dat ik onlangs nog met mijn nichtje in een natuurgebied ben gaan wandelen hier in onze buurt. Dat was driedubbel genieten. Van het zonnetje, de natuur en het leuke gezelschap.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥