Op bezoek bij de Lammetjes

by - maart 04, 2017


Op het moment kijk ik helemaal niet meer zoveel op Facebook, maar voor sommige dingen is het toch ook wel weer erg handig. Zo ben ik op verschillende pagina's, bedrijven en merken geabonneerd. Via wat foto's kwam ik erachter dat hier in de buurt bij de Schaapskooi(klik) lammetjes waren geboren! Vorig jaar wilde ik ook graag een kijkje nemen, maar met mijn zwangerschap vertrouwde ik dat toch niet helemaal. Des te leuker was het deze keer, want nu 'kon' het weer en mocht Eleanor ook voor de eerste keer mee naar de schaapjes..





Zo klein en lief. Sommige waren een paar uur oud en anderen een paar dagen. Alle tien lammetjes lagen lekker bij hun moeder op het stro. Bedelend om te mogen drinken, want net zoals bij mensen baby's gaan dat bij deze schaapjes ook de hele dag door..



En na het kraambezoek werd het tijd voor een lekker kopje koffie met uitzicht op de andere schapen. Het is er heerlijk zitten, zeker met een lekker lente zonnetje. Binnenkort als er meer lammetjes zijn geboren gaan we nog wel eens kraamschudden, maar voor dit kleintje was het bezoekje lang genoeg..

Hebben jullie de eerste lammetjes al gespot?

You May Also Like

6 Reacties

  1. Ja leuk! Vriendlief had mij er ook al op geaattendeerd :-)
    Wat een leuke foto's van de kleintjes ♡ Maar vooral van dat laatste kleintje, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, ik heb ook de eerste lammetjes gezien! Ze mochten al mee op de wei!
    Maar wat leuk dat jullie ze van dichtbij konden bewonderen... En ja, jouw kleintje zal nog niet zo erg geïnteresseerd zijn in lammetjes, maar dat komt wel gauw :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toen ik nog met de trein naar mijn werk ging, al weer twee jaar geleden zag ik inderdaad altijd in deze maand de eerste lammetjes in de wij staan. Teken van de lente :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, zo leuk de lammetjes. Gisteren op kinderboerderij geweest, daar leken de geiten erg drachtig. Mooie foto van jullie samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt hele leuke foto's.
    Niet alleen van de lammetjes maar ook van moeder en dochter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥