Mijn Hygge Shawl | Week 4

by - maart 16, 2017


Een paar dagen later, maar de vierde week van mijn Hygge shawl is weer een feit. Geen idee waarom ik deze week er zo laat mee was. Zowel het borduren als haken viel niet tegen, maar Eleanor vroeg iets meer tijd en aandacht. Helemaal niet erg, juist gezellig! Alleen je hobby's staan dan wel op een lager pitje. Gelukkig kan je de Hygge in eigen tempo mee haken. Maar ik wil wel proberen om bij te blijven, anders ben ik bang dat ze net zoals de andere CAL's onafgemaakt in de kast beland. En daarvoor is het design veel's te leuk! Deze week mochten we weer leuke bloemetjes borduren.


- Mijn stukje van deze week -

 - De shawl in totaal -

De oplettende lezer ziet misschien al wel dat de shawl iets krom trekt op bepaalde punten. Ik denk dat dit met het borduren en de draadspanning te maken heeft. Echter ben ik er van overtuigt dat na het haken van de rand en het opspannen van de Shawl, dat dit wel in orde zal komen. Ze is onderhand al zo lang dat ze niet meer op tafel te fotograferen. Al ligt dit deels ook wel aan onze kleine tafel hihi. Voor de volgende keer zal ik haar afmetingen is opnemen.

Haken jullie ook mee aan de Hygge ?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Het ziet er echt leuk uit. Hele mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij word mooi!!! Maar ergens vind ik het toch niet helemaal de kleuren van Michelle... Maar dat ligt vast aan mij hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, het wordt steeds mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wordt zo mooi. De kleuren zijn super.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥