Weekly Moments | Week 11

by - maart 18, 2017

Weekly Moments, een nieuwe rubriek die iedere zaterdagochtend hier op Kersenbloesems online zal komen. In deze fotoblog geef ik je een kleine sneak peek in mijn afgelopen week. Het is dus eigenlijk de opvolger van Insta-Peek, maar dan uitgebreider, met meer tekst en meer foto's. Op deze manier wil ik je een kijkje in mijn dagelijks leven geven en gelijk deze blog wat meer persoonlijkheid geven. Hopelijk vind je het leuk om deze Weekly Moments te bekijken..

Zaterdag



Zaterdag is normaal bij ons altijd een beetje een huishoudelijke dag. De boodschappen worden gedaan, de konijntjes krijgen een schoon hokje en de wasmachine wordt nog een keer aangezet. Natuurlijk onder het genot van af en toe kopjes koffie. Maar deze zaterdag was het zulk mooi weer dat we lekker zijn wezen wandelen. De foto's daarvan kan je in dit blogje (klik) zien.

Zondag



Op zondag begint uitgebreid samen ontbijten steeds meer een ding te worden. Dit keer werden het croissantjes met bosvruchten jam en een zelfgemaakte cappuccino. Daarna gingen we bij mijn opa en oma op bezoek. Ze hadden Eleanor al een paar weekjes niet meer gezien en wij hun dus ook niet. S'middags zijn we weer wezen wandelen, want het lente zonnetje scheen heerlijk. En dat was niet het enige zonnetje, kijk deze vrolijkheid van Eleanor nou!

Maandag



Poste ik wel een hele leuke foto. Waar ik ook veel reacties op kreeg, maar wees niet bang jongens dit was een foto van vorig jaar. De komende tijd zitten wij niet aan een tweede kindje te denken. Maar op zondag 13 maart mocht ik dan eindelijk een positieve test vasthouden en één jaar later blik ik daar natuurlijk op terug. Dat lees je hier (klik). Naast deze leuke terugblik was de dag zelf mweh. Ik had s'ochtend Eleanor wakker gemaakt om op visite te gaan en de kleine meid was hier niet zo blij mee. De hele ochtend heeft ze bijna gehuild en ook s'middags was ze uit haar doen. Gelukkig kwam het bestelde speelkleed binnen en kon ik haar hier mooi even mee afleiden.

Dinsdag



Dinsdag hadden wij samen een rustig dagje. Ik was moe, maar Eleanor (gelukkig) ook. Schijnbaar zat ze de dag hiervoor niet zo lekker in haar velletje en moest ze nu even wat slaap inhalen. Ze ging van flesje naar flesje en tussendoor sliep ze erg veel. Deze mama kon toen mooi even verder haken aan haar Hygge en een blogje typen.

Woensdag



Op woensdag was Chris een dagje thuis omdat hij zich niet lekker voelde. Om ons wat op te beuren bracht ik een taartje mee. Heerlijk zo'n rijstevlaai bij de koffie, moet kunnen toch. Tegen het eind van de middag gingen wij een klein stukje wandelen en gelijk zijn wij even wezen stemmen. Heel toepasselijk plaatste ik deze spreuk op mijn Instagram. Ik heb overigens op de Partij voor de dieren gestemd. En jij?


Donderdag




















Donderdag was het dan eindelijk de dag! Na lang denken, zoeken, overleggen en bestellen werden dan eindelijk mijn nieuwe Dreads ingezet! Super spannend natuurlijk. Ik zit er over te denken om hier een apart blogje over te schrijven, maar helemaal zeker ben ik er nog niet van. Dit komt omdat ik zelf nog niet echt weet wat ik van de dreads moet vinden. De dreads zelf zijn echt prachtig maar het dragen van ze hebben voor mij wel wat nadelen heb ik al ondervonden. We zullen zien. Aan het eind van de middag sprak ik met Chris bij een theetuintje af om nog even van het zonnetje en wat lekkers te genieten..

 Vrijdag



Na een korte nachtrust ( slapen met dreads is wennen!) en een vroege ochtend omdat ons meisje om 05.00 uur de fles wilde begon mijn dag al vroeg. Terwijl Eleanor alweer lekker lag te slapen werkte ik de huishouding bij, keek wat youtube filmpjes en vlogs. In de middag gingen wij voor het eerst met de bus om een vriendin te bezoeken. Kleine Eleanor was verrassend genoeg  rustig en op haar gemak dus wij konden fijn even bijkletsen.

En met deze gezellige, maar ook wel vermoeiende dag sluit ik deze week af. Nu is het de beurt aan het weekend. Iets waar ik iedere week weer naar uitkijk, want dan heb ik mijn gezinnetje weer gezellig thuis. 

Hoe was jouw week?

You May Also Like

7 Reacties

  1. Wat een heerlijke week. Wat leuk die foto van de test, naast het resultaat ;-). Geniet van je weekend! Wij waren afgelopen week op vakantie :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijk overzichtje van je week weer Michelle. En wat een prachtige foto's ook weer.
    Dreads zijn mijn ding niet, het lijkt me ook heel zwaar aan je hoofd. Maar het past wel bij jou. Ik hoop voor je dat ze snel zullen wennen...
    Fijn weekend,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig hoe die dreads op beide foto's een heel andere kleur lijken te hebben. Vooral op de linkse lijken ze helemaal mijn favoriete kleur - al vind ik ze op beide foto's erg knap. Ik kan me echter voorstellen dat het wel even wennen is van een kort kopje naar lange lokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Ik heb zelf behoorlijk lang haar en met een klein kindje is dit niet altijd praktisch. Dus kan met die dreads het ook voorstellen. Al staat het erg vrouwelijk. En hier moet ik ook nog steeds rekening houden met Stijn zijn slaapjes. Anders is hij zo huilerig en chagrijnig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi weekje, en ik snap je weekendjes dat je daar naar uitkijkt goed. Doe ik tegenwoordig ook meer dan toen ik werkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig vrolijke foto van Eleanor op zondag!! Zijn dreads zwaar, jeuken ze niet? Ik vind het heel bijzonder, maar lijkt me qua dragen een stuk minder leuk.. De weekly moments vind ik leuker dan de Insta peek. Puur omdat het meer een verhaal is en meer tekst bevat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zou jammer zijn als je je dreads blogje niet zal schrijven! Ben er nog steeds heel nieuwsgierig naar, zelfs als ze je niet bevalen kwam dragen. Denk juist dat dat soort blogjes ook wel goed zijn voor mensen die er over nadenken. Ze staan wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥