Mijn Hygge Shawl | Week 3

by - maart 08, 2017


Week drie staat inmiddels op de shawl. Het was weer een combinatie van haken en borduren, alleen deze week stond het borduren wat meer voorop. Helemaal niet erg, want het is erg ontspannend om te doen. De Separator is weer niet helemaal perfect geworden, maar hij wordt wel steeds mooier. Mooi om te zien dat je aldoende leert en dat de patroontjes steeds netter worden. Want hoewel ik al jaren op stof borduur, is het borduren op een gehaakte lap hele andere koek. 

 - Zo leuk om te borduren deze hartjes.. -

 - Het stukje van deze week -

 - De Shawl tot nu toe -


You May Also Like

7 Reacties

  1. Gaaf! Ziet er al heel mooi uit. En het lijkt me nog best lastig om op een gehaakte lap te borduren. Ik heb ooit een roos op een gehaakte lap geborduurd, maar vond dat helemaal niet mooi geworden hihi. Je kan het goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk weer!! En juist omdat het met kruisjes is ipv een vast omlijnde rand. Ben benieuwd naar de volgende weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wordt mooi! Leuk borduur- en haakproject.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi om de vorderingen te zien. Echt een prachtige kleurencombimatie! Dat geloof ik wel dat borduren op haakwerk compleet anders is. Grappig dat je dan toch de slag te pakken moet krijgen, terwijl je al zoveel ervaring hebt met de techniek borduren. Het ziet er netjes uit!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je gaat goed zeg!!! Ben al benieuwd naar de volgende.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dit erg leuk Michelle.
    Had het nog niet eerder gezien maar ik vind het echt heel mooi.
    Zal inderdaad best lastig zijn om op een breiwerk te borduren maar het ziet er echt god uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥