Weekly Moments | Week 6

by - februari 11, 2017

Weekly Moments, een nieuwe rubriek die iedere zaterdagochtend hier op Kersenbloesems online zal komen. In deze fotoblog geef ik je een kleine sneak peek in mijn afgelopen week. Het is dus eigenlijk de opvolger van Insta-Peek, maar dan uitgebreider, met meer tekst en meer foto's. Op deze manier wil ik je een kijkje in mijn dagelijks leven geven en gelijk deze blog wat meer persoonlijkheid geven. Hopelijk vind je het leuk om deze Weekly Moments te bekijken..

Zaterdag



De zaterdag bestond vooral uit lekker relaxend aan doen. Samen ontbijten, knuffelen en verzorgen van ons meisje en rustig een beetje borduren. Deze energie-sparende-modus was wel nodig want s'avonds gingen we voor het eerst weer naar een concert. Voor het eerst zag ik Delain live! Het was een mooie avond. Na het concert reden we door richting mijn ouders om Eleanor weer op te halen, want helaas wil ze daar niet zo goed slapen. Dus mocht ze weer mee naar huis om in haar eigen bedje te slapen.


Zondag



Ondanks dat het helemaal niet zo laat was geworden, waren wij beiden toch een beetje brak. Niet van het vele alcohol en headbangen wat je zou denken, maar van een virusje. Beide waren wij goed verkouden en deze dag kwam er weinig uit onze vingers. S'middags gingen we buiten toch nog even een frisse neus halen.

Maandag



Terwijl Chris zich al beter voelde, voelde ik mij nog steeds niet top. Ik deed wat lichte, huishoudelijke klusjes en genoot van een serie'tje op de bank onder het genot van een warme kop thee. S'middags kwam een vriendin op bezoek en dit was een aangename afleiding. De kleine meid was ook erg lief, dus we konden ongestoord even bijkletsen.


Dinsdag



Terwijl de sneeuwvlokjes naar beneden dwarrelden begaven wij ons richting het Consultatie bureau. De kleine meid kreeg haar tweede prikje en werd weer even nagekeken door de arts. Alles was dik in orde en ook was ze mooi gegroeid: 60 cm en 6005 gram alweer!  Het prikje viel erg mee en ook het huilen erna. De rest van de middag verliep erg rustig, net zoals de vorige keer sliep ze grotendeels de rest van de middag en avond.

Woensdag



Op de woensdag heb ik bijna geen foto's gemaakt. Überhaupt heb ik geen idee wat ik deze dag heb gedaan, behalve serie kijken en knuffelen met Eleanor.  Nee, dit was niet mijn dag. Ik voelde mij steeds zieker worden en tegen de avond dacht ik echt dat ik de griep te pakken had.

Donderdag



Schijnbaar had een nachtje goed - en lang- slapen effect, want ik voelde mij stukken beter. Na een lekker flesje kon de dag van deze mama ook beginnen. Snel haalde ik wat achterstallig huishoudelijke klusjes in en daarna genoot ik van een kopje thee en een borduurwerkje. S'middags ging ik met de kleine meid richting het Winkelcentrum. Eenmaal toen zij weer lekker in bed lag, bestelde ik iets wat ik al heel erg lang wilde bestellen #staytuned.

Vrijdag




Ik deed voor de zoveelste keer deze week de was, ik stofzuigde het huis, kreeg een lief e-mailtje van een opvang die ik met de Kerstdierenactie had gesteund en voordat ik het wist kwam Chris alweer thuis. Op deze vrijdag had hij zijn vrije middag i.p.v op de woensdag. Terwijl hij onze aankomende hypotheek regelde, haakte ik aan mijn proeflapje voor de Hygge cal. 

Voor het eerst haakte ik met Scheepjes Stone Washed en ik was nu niet bepaald onder de indruk. Het garen voelde heerlijk zacht aan, maar raakte al erg snel in de knoop. Daarna spendeerde ik dus bijna drie kwartier om die knopen eruit te halen. Maar goed, het proeflapje is gehaakt- en geborduurd- en de rest van de kit ligt klaar voor aankomende woensdag.


Een gemengde week dus! Op zich had het veel leuke momenten maar het ziek zijn was toch wel een domper. Gelukkig lijkt de verkoudheid minder te worden en heb ik ook niet meer zo last van mijn oren. Altijd een dingetje dat goed verkouden zijn he. Aankomende week staan er weer een paar afspraken op de planning en zal de Hygge Cal van start gaan.  Op naar een nieuwe week dus!

Hoe was jouw week?

You May Also Like

3 Reacties

  1. Dat Be different shirt is echt super leuk! Borduren wil ik binnenkort ook weer eens gaan oppakken :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke week heb je toch een beetje gehad. Behalve dat je u niet zo goed voelde. Jammer dat Eleanor niet wil slapen bij je ouders.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat jullie weer naar een concert zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥