Mooie Magnolia's

by - februari 27, 2017



De laatste tijd stond er telkens een Mommy Monday online op de maandag.. Maar aangezien er niets in steen gegraveerd staat - deze manier van bloggen vind ik toch het fijnste, lekker spontaan - en ik eigenlijk op deze grauwe maandag liever de kleurrijke Magnolia foto's wilde laten zien, kregen deze mooie bloemen voorrang.

Zoals jullie misschien nog wel weten, kreeg ik deze mooie Magnolia takken cadeau op Valentijnsdag(klik). Gelukkig kent Chris mij goed genoeg, dat ik niet perse rode rozen hoef te ontvangen maar dat je mij ook erg blij kan maken met o.a mooie Bloesemstakken, Tulpen, Ranonkeltjes, Lelies en Magnolia takken. 


Toen ik de vaas uitpakte zagen wij al dat er erg veel knoppen aan zaten, maar geen enkele bloem. Chris was teleurgesteld in zijn cadeau - want op de afbeelding zag het er natuurlijk heel anders uit - maar ik had wel zo'n vermoeden dat het goed ging komen. Ik knipte de takken schuin af en zetten ze in lauw warm water, een betere start kan je deze bloemknoppen niet geven. Dit herhaalde ik netjes na drie dagen nogmaals.


Op de vierde dag zag ik één knop zich heel voorzichtig openen. En net alsof de andere knoppen niet zo goed durfden om als eerste open te gaan, sprongen ze nu één voor één open. Wij zijn nu dertien dagen verder en nog steeds zitten er knoppen aan, niet zulke grote als in het begin, maar ik weet zeker dat er nog een paar hele mooie bloemen zullen volgen. Een prachtig cadeau, maar ook gelijk eentje waar wij lang plezier van hebben..


 En nog eentje, omdat ze zo mooi zijn 

En misschien een handige side note:
Chris heeft ze bij Greetz besteld en laten thuis bezorgen.

You May Also Like

9 Reacties

  1. Werkelijk prachtige bloemen en dat niet alleen,
    de foto's die je ervan gemaakt hebt zijn echt onwijs mooi!
    Prachtige kleur ook en ja, ook ik zou hier onwijs blij mee zijn.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie foto's! Je bent er echt enorm goed in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw.... zo mooi! Wat een prachtige foto's heb je toch weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi..! Bloemen zijn zo fijn om in huis en om je heen te hebben. Mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Ik heb toevallig een magnolia in de tuin staan. De knoppen zaten al klaar sinds de herfst... Ik kijk elke dag of ze al wat gegroeid zijn, of misschien al opengaan. Maar dat is nog even wachten op mooier lenteweer denk ik.
    Wat fijn dat je er zo lang plezier aan hebt! Minstens even leuk als rozen, je hebt gelijk :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh wat zijn ze toch onwijs mooi!! Wat een leuk cadeau ook om te krijgen! Niet een standaard bosje, maar iets orgineels. Geniet er van samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn echt heel erg mooi!!! Echt lente achtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's! Ik heb bijna nooit deze bloemen in huis, toch maar weer eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥