Die eerste lentebloemetjes

by - februari 24, 2017


Voordat ik het weet is de week alweer om. Een nieuwe week, een week na ons geweldige concert (klik) is gewoon alweer om! De dagen vliegen voorbij met zo´n kleintje! Soms doen we niet zoveel bijzonders, soms hebben we lekkere drukke dagen en soms doe ik door een vervelende verkoudheid grotendeels van de dag niet zoveel. Ja, helaas komt dit weer wat vaker voor de laatste tijd. Maar gelukkig genieten we ook heel veel. Van elkaar maar ook van dat lekkere lente zonnetje dat haarzelf af en toe laat zien..



Vorige week was er een middag waar het zonnetje zo heerlijk scheen, heel toevallig was ik op deze dag ook een middagje alleen zonder Eleanor. Omdat ik naar de Fysio moest had mijn moeder aangeboden om op Eleanor te passen. Normaal gaat ze altijd gewoon gezellig mee, maar zo´n vrije middag zeg ik ook geen nee tegen. Normaal zou ik een wasje draaien, een kopje thee pakken en wat handwerken of een film kijken, maar het was nu zulk mooi weer dat ik er ook even van wilde genieten. Na mijn bezoekje aan de Fysiotherapeut lijnde ik daarom  Bentley aan, hing mijn camera om mijn nek en gingen we fijn samen even wandelen. 


Want wandelen met de kinderwagen, met Bentley en ook nog foto's maken is geen geweldige combi. Zeker niet als je een kindje hebt die graag in beweging blijft en een hondje die alweer het volgende boompje ziet. De vele foto sessies bleven dus vaak uit, dit zullen jullie hier op Kersenbloesems ook wel gemerkt hebben. Maar vorige week had ik dus een middag waarop dit weer zo heerlijk kon. Ondanks dat Bentley wat ongeduldig was, heb ik fijne foto's van de die eerste lente bloemetjes en takken kunnen maken.

Een middagje voor mijzelf, vergezeld door een heerlijk zonnetje
samen met mijn hondje en camera..  Genieten met een grote G 

You May Also Like

8 Reacties

  1. De lente mag van mij wel komen hoor! :-) Heeeerlijk en zo gezellig met al die bloemetjes! Ik ben tegenwoordig veel aan het wandelen en ik kwam de sneeuwklokjes al tegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he dat de natuur al een beetje lijkt begonnen aan de lente, ik kan het me wel voorstellen dat het wat lastiger wordt als je met kinderwagen en hondje en camera op pad wil... Fijn dat je op deze manier toch nog even heerlijk kon genieten met camera.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, jullie hebben a bloemetjes? Ik wacht hier nog met spanning, zie veel groen maar nog geen bloemetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat klinkt dat heerlijk zeg! En prachtige foto's! Wat een kleuren he! Heerlijk genieten. En ik kan me voorstellen dat het met een kindje & hond lastig is om foto's te maken. Wat fijn dat je moeder dit aanbood & je ook de tijd nam om weer eens lekker met de camera op pad te gaan! Ik hoop binnenkort ook eens wat mooie Lentese foto's te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Heerlijk he dat soort van lente weer. Ik kan er echt van genieten. Wij hebben in de voortuin blijkbaar allerlei bloemetjes staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk dat de bloemetjes alweer komen. En het zonnetje soms. En een middagje voor jezelf is ook wel erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je foto's zijn sowieso heerlijk lentebodes en ook heel mooi weer gegeven Michelle.
    Qua weer is het momenteel helaas net herfst en ik hoop dat dit dan ook weer gauw over is. De verkoudheid hier is ook nog lang niet uitgeroeid.
    Geneit van deze mooie nieuwe week en van elkaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zo'n middagje alleen! En handig ook want zo kon je weer wat foto's maken. Vind het zelf ook ontzettend leuk dat al die bloementjes langzaam weer omhoog komen. Heb er hier ook al een aantal gespot! Zelfs de vlinderboom in onze voortuin heeft al weer een hoop nieuwe groene bladeren gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥