Montly Stitch | Februari

by - februari 28, 2017


Net als vorig jaar ga ik ook dit jaar, aan het einde van iedere maand terugblikken op mijn gezette kruisjes. Dit jaar alleen wel onder een andere naam: Monthly Stitch. Ik vond de naam er beter bij passen maar het concept blijft hetzelfde. Aan het einde van de maand blik ik terug op mijn borduurwerk(en) waar ik die maand heb gewerkt. Zo om te kijken hoeveel ik die maand heb geborduurd, maar ook om de motivatie erin te houden. Want deze motivatie wil nog wel eens wegzakken als je aan zo'n groot borduurwerk borduurt. Deze maand blik ik terug op de Wreath of All Seasons.

31 Januari

28 Februari

Een mooi stukje is er bij gekomen. Niet zoveel als ik zou willen, maar daarvoor in de plaatst groeit mijn mooie Hygge sjaal(s) - jup inderdaad, meervoud! Ik ben vorige week aan een  tweede begonnen dus daar gaat al mijn creatieve tijd in zitten- wel erg goed. Maar goed, de Wreath of All Seasons.. Nog steeds borduurt het erg fijn aan haar en ook de nieuwe kleuren zijn een plezier om te borduren. Nog steeds vind ik het grappig dat je van een diep, donker groen naar een zuurstokroze tint kunt gaan binnen één cm. Op naar volgende maand..

Maar zoals belooft show ik eerst nog wat detail foto's van het geborduurde stuk..



You May Also Like

7 Reacties

  1. Wow, dit wordt echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch nog mooi stukje bij gekomen, had eerlijk gezegd niet verwacht dat je deze update zou doen. Meer omdat je zo heerlijk aan het haken bent!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf dit een schitterend borduurwerk vinden. En je hebt veel geborduurd, met zo'n mooi klein dametje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥