Een verrassing aan de deur

by - februari 15, 2017


Valentijnsdag, de dag van de liefde. Nu moet ik eerlijk bekennen dat wij deze dag meestal aan ons voorbij laten gaan. De dure, rode rozen en zoete chocolaatjes mogen in de winkel blijven liggen, want eigenlijk is het maar een commerciële dag. En stiekem houden wij hier allebei niet zo van. Spontaan een cadeautje aan elkaar geven, of spontaan uit eten gaan of naar de bios gaan vinden wij leuker. Dus toen het gisteren Valentijnsdag dag was voelde ik er niet zoveel bij. 

Wij hadden beide niks voor elkaar gekocht en ook stond er geen etentje gepland. Nee, een bezoekje aan de dierenarts stond wel in de agenda. De jaarlijkse enting voor onze Bentley stond er op het programma. En zo gingen wij heel romantische - ahum- samen naar de dierenarts. Bij thuiskomst stond een kant en klare maaltijdsalade te wachten en een flesje voor Eleanor. Tegen negen uur ging ineens de deurbel. Een mega grote doos werd naar boven gesjouwd! 



En daar zat deze prachtige vaas met Magnolia takken in! ♥ Met een kaartje, zonder afzender. Want dat hoort bij Valentijnsdag zei Chris. Hij twijfelde nog tussen een bos rozen en deze takken, maar stiekem ben ik erg blij met zijn keuze. Rozen haal ik mijzelf vaak genoeg, maar deze prachtige Magnolia takken niet. Ik kan bijna niet wachten totdat ze uit komen! Hopelijk helpt het lekkere lente zonnetje ze een handje..


En ondanks dat Chris het erg jammer vond ze pas zo laat op de dag werden bezorgd, was ik wel erg verrast op deze manier. Want tegen negen uur s'avonds verwacht je echt niks meer! En heel eerlijk gezegd, vond ik het best leuk dat ik deze Valentijnsdag zo'n mooi geschenk mocht ontvangen. En Tommie is er zo te zien ook erg blij mee. Met de doos dan, want de takken staan op een veilige hoogte..

You May Also Like

7 Reacties

  1. Zo kreeg ik gisteravond een bosje bloemen rond half 11 (bezorging werd steeds later) terwijl wij ook nooit wat doen aan valentijn. Mooie bos, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend lief van hem! Ze zijn ook zo prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een prachtige Magnolia takken! Zo lijkt het al een beetje lente. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toekomstige vaders of net nieuwe vaders komen opeens met bloemen :) Ook hier deden wij er nooit aan en opeens had ik een grote bos bloemen *smile*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige takken! Zo gaaf als ze straks helemaal in bloei staan. Leuk om toch opeens zo'n verrassing te krijgen! En ik moet wel lachen om Tommie, het blijft wat hè katten en dozen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is wel een heel mooie attentie. Eentje die zowel mooi bij jou als bij jullie interieur past. Ik ben alvast benieuwd hoe ze eruit gaan zien wanneer ze in bloem komen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥