Wreath Of All Seasons | Winterse besjes

by - januari 18, 2017


Langzaam komt het handwerken ook weer dagelijks naar voren. Heerlijk in het hoekje van de bank, een kopje thee erbij, muziekje erop en borduren maar. Zo even een uurtje in de middag terwijl Eleanor haar middagdutje doet of in de avond terwijl de maan haar mooie gloed laat zien. Ik moet ook wel bekennen dat het en heel fijn borduurwerkje is. Lekker handzaam en omdat ze niet zoveel verschillende kleuren heeft, borduurt het erg vlot. Hierdoor heb ik haar steeds vaker in handen en groeit ze zoals je al wel kunt zien met de dag..



Terwijl het herfst gedeelte eventjes mag wachten, ga ik verder met de winterse bloemen, blaadjes en besjes. Een hele fijne afwisseling van kleuren, momenteel borduur ik met veel groen tinten maar een uurtje geleden sprong het rood nog van mijn borduurdoek af. En deze afwisseling maakt dit juist tot een geweldig leuk borduurwerkje. Ja ik ben fan van de Dimensions borduurwerken! 

You May Also Like

7 Reacties

  1. Prachtig borduurwerk Michelle.
    Heel fijne dag vandaag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi! En wat een nette kruisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi weer, fijn kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi. En je gaat lekker snel. Hoop dat jullie een mooi huis vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Michelle en ik vind het ook echt knap dat je hier het geduld voor op kunt brengen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh word heel erg mooi en je gaat goed :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥