Een bijzonder hart

by - januari 16, 2017


Niet lang nadat onze kleine Eleanor was geboren had ik al het idee om een tatoeage met haar naam te laten zetten. De afspraak voor deze Tattoo is inmiddels gemaakt en zal begin Mei worden gezet. In de tussentijd wilde ik toch iets meer met haar naam doen. Via een Facebook advertentie kwam ik uit op de website Mijn naam ketting (klik). Zij leveren hele unieke kettingen waar de naam van je geliefde, familie lid of je zoontje of dochtertje in kan worden gegraveerd. 

Al snel had ik een favoriet gevonden en besloot mijzelf deze cadeau te doen. Via hun overzichtelijke website heb ik de ketting binnen drie klikken besteld en toen begon het afwachten. De levering is niet heel snel,maar dat ligt aan het feit dat ze in het buitenland worden gemaakt. Maar het wachten was het dubbel en dwars waard, kijk je mee naar mijn ketting?



De hanger werd met ketting in dit mooie etui geleverd. Het etui is gemaakt van vilt en is prachtig afgewerkt. Of je de ketting nu voor jezelf houdt of weg geeft, het is een cadeautje om uit te pakken! Ik houd van dit soort aandachtspuntjes! Het feit dat het bedrijf hier rekening mee houdt en net iets extra's doet, vind ik top!  Dan scoren ze bij mij al pluspunten..


En dan de ketting zelf. Het hart wordt ´Zwevend Hart´ genoemd wat heel toepasselijk is. Het hartje is gelijk aan de ketting bevestigd zonder extra oogje of haakje. Hierdoor kantelt hij nog wel eens verkeerd, maar ach dat is een kwestie van even weer goed draaien. Doordat het hart zweeft krijgt het een speels uiterlijk en juist dit vond ik zo leuk aan deze hanger. Normaal houdt ik namelijk niet zo van hartvormige hangers omdat ik ze vaak te lieflijk en truttig vind, maar deze vind ik juist erg speels, stoer en uniek. En de mooie, duidelijke gravering met de naam van mijn kleine Eleanor maakt de hanger helemaal af. Ja ik ben super tevreden met mijn nieuwe ketting!  

Heb jij ook sieraden met een betekenis?

You May Also Like

9 Reacties

  1. Mooi! Ik wil ook nog steeds graag iets met Flynn zijn naam, maar ik weet nog steeds niet zo goed. Ik draag zelf eigenlijk best wel veel sierraden met betekenis. Natuurlijk mijn trouwring (verloving ring is helaas kapot :(), een ring die we samen opgezocht hebben toen we net bij elkaar waren. En verder nog een ketting met een hartje er aan met Dennis er op, de letter D, zo'n hangertje met twee foto's er in en een uiltje. Alleen die is gewoon voor de leuk (:. Oh ja en mijn Pandora armband met alleen maar bedels die ik van mijn ouders, oma en Dennis heb gehad. Daar wil ik ook echt alleen maar bedels aan met een betekenis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die is echt heel mooi!! Bijzonder zo, met de naam van je dochter erin. Mijn gouden kettinkje kruisje (symbolisch voor mijn geloof in Jezus) draag ik eigenlijk altijd. Als ik een uitvoering heb (ik speel dwarsfluit), verwissel ik het kruisje voor een ander hangertje: een gouden muzieksleutel. Beide hangertjes heb ik van mijn man gekregen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie ketting zeg met een mooie betekenis! Ik ben ook wel benieuwd naar je tattoegae! Ik heb mijn verlovingsring, en straks mijn trouwring. Dat zijn de belangrijkste sieraden met betekenis op dit moment :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als mijn borstvoedingsverhaal is afgelopen, ga ik een moedermelkjuweel laten maken bij moeders mooiste sieraden. Dat lijkt me een mooie herinnering aan deze intense periode.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aw, mooi. Buiten mijn trouwring en verlovingsring heb ik niet echt juwelen met een speciale betekenis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is deze ketting. Ik heb nog twee gouden kinderhoofdjes met de namen en geboortedata van mijn dochters er op. Ze zitten aan een armbandje. Maar ik draag al jaren geen goud meer dus nu liggen ze in een mooi doosje in mijn nachtkastje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie ketting. Ben benieuwd naar je tattoeage.
    Ik heb wel sieraden met waarde. Gouden ring gekregen van mijn ouders na het halen van mijn HAVO diploma. Gouden ketting gekregen van mijn man met onze verloving. Trouwring. En een gouden ring met wit goud na de bevalling van Stijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eigenlijk heb ik alleen maar sieraden met waarde.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥