Een gepersonaliseerde Moleskine

by - januari 20, 2017



Al vanaf kleins af aan ben ik gek op notitieboekjes. Mooie boekjes om notities, lijstjes en al het andere in bij te houden. Ik ben zo gek op een mooi, nieuw boekje dat ik er vaak niet eens in durf te beginnen #oeps wat dan weer erg jammer is, want het mooie notitieboekje blijft dan maar in de kast liggen. 

Toen ik bij Monsieur Mango(klik) een leuke winactie zag kon ik het toch niet laten! Ik schatte mijn win kans niet erg groot in, maar een gepersonaliseerd Moleskine notitieboekje wilde ik toch wel erg graag winnen!  Ik had zelf nog nooit een Moleskine gehad maar van verhalen wist ik dat het super fijne en goede kwalitatieve notitieboekjes en agenda's waren. En tot mijn verbazing won ik ook nog! Al snel raakte ik in contact met Uncoverlab en gingen wij samen aan de slag om mijn notitieboekje te ontwerpen. 



Zoals je kan zien, stuurde ik een afbeelding van een Tree of Life in.  De  Tree of Life staat centraal in vele verhalen en mythen en wordt ook ook wel de levensboom genoemd. Sommigen zijn overtuigd dat de Levensboom een bemiddelaar tussen de hemel en de onderwereld is en dat je met deze boom je evenwicht kan vinden. Ikzelf vind het natuurlijke aspect het mooiste. Het is namelijk het perfecte symbool voor het eeuwige leven: het uitbotten in de lente, de weelderige groei in de zomer,vruchten en verval in de herfst en de rust tijdens de winter. De cirkel is jaar in jaar uit rond. En om deze cirkel te sluiten koos ik voor mijn favoriete spreuk 'Enjoy the little things in life'.

De samenwerking verliep vlot en prettig. Nadat ik mijn afbeelding en spreuk had ingestuurd kreeg ik de volgende dag een aantal voorbeelden te zien. In eerste instantie was ik bang dat de afbeelding niet geschikt zou zijn omdat het uit zulke dunne, fijne lijntjes bestaat maar dit was echter niet het geval. Het voorbeeld zag er prachtig uit en na mijn akkoord werd het notitieboekje gegraveerd. Tijdens iedere stap werd ik netjes op de hoogte gehouden, het notitieboekje was zorgvuldig ingepakt en erg netjes verstuurd. Top dus! En het boekje zelf, ziet er in het echt nog veel mooier uit!

Zo mooi, dat ik snel een bestemming voor deze Beauty ga zoeken, want om deze niet te gaan gebruiken is pas echt zonde!

Wil je zelf ook graag een gepersonaliseerde Moleskine, overige notitieboekjes,  brood- of kaasplank? Neem dan echt eens een kijkje bij Uncoverlab!  

You May Also Like

10 Reacties

  1. Wat is dat prachtig geworden Michelle. Echt een heel mooi boekje. En nu wel gebruiken hoor, niet in de kast laten liggen...
    Fijne dag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is de boom mooi geworden zeg! Wauw! Ik ben ook super blij met mijn boekje. Heel veel plezier met jouw gewonnen Moleskine! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw die is echt prachtig geworden zeg! En ik ken dat wel, heel veel notieboekjes maar altijd te zonde om in te beginnen. Hopelijk kan je snel een mooie bestemming voor deze vinden! Of wordt dit je bullet journal? Dat is wel een mooie bestemming voor het boekje (:.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit had ik wel graag gewild, maar het notitieboekje is gelijnd en ik wilde heel graag dotted. Dus helaas, ik moet nog een andere bestemming ervoor vinden.

      Verwijderen
  4. Wauw, echt prachtig! Ik zou ook zo'n boom gekozen hebben, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel mooi geworden :-). Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Michelle,
    erg leuk dat je hier over begint :-)
    En uiteraard ook nog van harte gefeliciteerd met dit mooie boekje.
    Mijn dochter had toevallig voor de kerst een snijplank voor haar vader laten decoreren dus dat was erg leuk. jou persoonlijke boekje is ook echt supergaaf.
    Ik herken ook wel wat in je verhaal want ik ben gek op mooie notietieboeken met harde kaft die ik al dagboek gebruik. Probleem is dat ik er heel vele heb zonder ze te gebruiken want ik vind ze zo mooi hahahahaha....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig boekje he?! Ik vind dat je een mooie cover hebt gekozen. Ben benieuwd waar je hem voor gaat gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supermooi notitieboek is het geworden. Ik heb ook wel wat met de levensboom.
    Een mooie prijs! Zonde als het niet gebruikt wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtexemplaar. Ik heb zelf uiteindelijk mijn mooiste notitieboekje gebruikt als bullet journal. Jammer genoeg heeft die lijntjes en kan ik er dus niet helemaal van nul in beginnen maar ik vind het wel super vermits het nu echt een boekje wordt om te bewaren. Vol met herinneringen om naar terug te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥