Wreath Of All Seasons #2

by - januari 04, 2017

Het is alweer een tijdje geleden dat jullie deze leuke bloemenkrans voorbij zagen komen. De laatste update(klik) was om precies te zijn van 9 november. Na de geboorte van onze dochter op 12 november was de zin en rust om te borduren even helemaal weg. Best jammer, want borduren is juist zo rustgevend. Met deze gedachte pakte ik het afgelopen weekend de bloemenkrans er weer bij.


En met een paar uurtjes borduren zijn er enkele bloemen, bladeren en besjes tevoorschijn gekomen. Ondanks dat ze hier niet op de foto staan, heb ik de stiksteekjes ook weer gelijk mee geborduurd. Want om dit op het laatst te doen, pff nee dat is geen optie. Stilletjes aan borduur ik steeds verder naar boven, naar het zomer gedeelte. Maar eigenlijk zou ik liever met het winter gedeelte verder gaan, om zo echt met de seizoenen mee te borduren. Wie weet, misschien pak ik het winter gedeelte er van de week nog wel bij..

You May Also Like

7 Reacties

  1. Het ziet er onwijs vrolijk uit, wat heerlijk! Ik heb al heel lang niet meer geborduurd eigenlijk. Zonde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Michelle,
    Het ziet er prachtig uit, leuk dat je ook nog tijd kan vinden om te borduren, dat is met een baby er bij toch wel even moeilijker dan voor de geboorte van jullie meisje.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor! En het zijn enorm veel stiksteken, dus heel verstandig om die gelijk mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, het ziet er nu al heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi borduurwerk. De stiksteken gelijk doen is erg handig. Daarna ze allemaal doen is saai en soms onvindbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je de rust weer een beetje hebt kunnen vinden om te borduren. Je borduurwerk word erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥