My Weekly Moments

by - januari 07, 2017



\\ Maandag \\ 02 -01 
Maandag, de dag na de feestdagen. De dag dat het normale leven weer begint. De ochtend begint al vroeg met een flesje voor Eleanor. Omdat ik zelf ook nog erg moe ben besluit ik lekker weer in bed te kruipen. Om een uurtje of negen besluit ik eruit te gaan en ontbijt voor mijzelf te maken. Even later gaat er een poetsdoekje door het huis heen. Even heerlijk alles weer schoon maken. In de middag is het tijd om naar de fysio te gaan. Gelijk begin ik het jaar goed, alles wordt los gemasseerd en gekraakt. Na een slopend halfuurtje bij de fysio kruip ik op de bank met een serie.

\\ Dinsdag \\ 03-01
Dinsdag had ik nog wat na reactie van de fysio behandeling. Eleanor is lekker rustig vandaag en ik besluit er een rustig dagje van te maken. Er verschijnt een serie op mijn beeldscherm, mijn borduurwerk wordt erbij gepakt en er worden wat foto's gemaakt. Allemaal fijne dingen dus..



\\ Woensdag \\ 04-01
De dag dat Eleanor haar eerste prikjes krijgt. Terwijl ik s'ochtends de was aan zet en even snel het huis op ruimt doet Eleanor haar ochtend slaapje. Erg sneu, want ik moet haar toch echt wakker maken want over een uurtje hebben we een afspraak bij de arts. Eenmaal bij het CB aangekomen, moet ik dik twintig minuten wachten. We hadden dus net zo goed rustig aan kunnen doen maar ach.. Eenmaal binnen krijgt ze twee prikjes, in ieder beentje één. Het is lang geleden dat ik haar zo hard heb horen huilen, maar helaas moet het even. Na geknuffeld en getroost te hebben is het tijd om weer terug naar huis te wandelen. Onderweg valt de kleine meid al snel in slaap. S'middags tegen één uur stapt Chris de deur binnen, het is zijn vrije middag. Na een kopje koffie besluiten wij met z'n allen naar de Prenatal te gaan voor wat nieuwe kleertjes. Er is uitverkoop en wij kopen enkele setjes, deze zullen nog zeker online komen.


\\ Donderdag \\ 05-01
Nog een spannende dag, de dag dat wij voor de tweede keer bij een huis gaan kijken. Alleen dit keer met beide makelaars erbij. Na een rondje door het huis ontmoeten wij onze makelaar weer op zijn kantoor en spreken het allemaal nog eens na. Er zal een bod worden geplaatst, super spannend! Om het allemaal te verwerken lunch ik samen met Chris bij Bagels and Beans.  De rest van de middag breng ik samen met Eleanor door bij mijn ouders.  


\\ Vrijdag \\ 06-01
Vandaag ben ik niet zo fit, ik besluit het weer rustig aan te doen. Ik rommel wat in huis, zet een wasje aan en geef Eleanor haar flesjes. Ondertussen kijk ik het eerste seizoen van Jessica Jones opnieuw, een geweldige serie! Tegen één uur gaat de deurbel. Mijn lieve vriendin I. komt opzoek en is net op tijd om de kleine meid nog even wakker te zien. Nadat ik haar naar bed heb gebracht is het tijd voor een lekker kopje thee. En nog een tweede en een derde. De middag vliegt voorbij en na dit gezellige bezoekje is het alweer tijd om te koken. S'avond kijken wij Miss Peregrine's Home for Peculiar Children,  wat zeker een aanrader is! 



En dat was mijn weekje, althans de maandag tot de vrijdag.  Een spannende week waar veel dingen voor het eerst voorbij kwamen. Gelukkig heeft de kleine meid helemaal geen last gekregen van haar vaccinaties en slaapt ze zelfs steeds langer door. Begin volgende week hopen wij meer van onze makelaar te horen maar voor nu genieten wij nog even van het weekend. 

Laat vooral even weten of je dit week overzichtje leuk vond of dat je liever de Insta-Peeks terug ziet.. 

You May Also Like

6 Reacties

  1. Fijn dat je week zo goed verlopen is! Ik vond het leuk om te lezen, bekijken. Die andere foto-overzichtjes vond ik ook mooi.
    Wat spannend, een bod uitbrengen!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dat was best een spannende week met de vaccins (en dan vooral hoe het meisje erop reageert) en dan ook nog een bod uitbrengen op een huis. Een rustig weekend is zeker op zijn plaats, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is eens iets anders, vind het leuk zo.
    Veel geluk met het bod, hopelijk is het voor jullie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi overzichtje zo toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spannend een bod uitbrengen. O, die prikjes tja altijd wel een ding. Ik vind CB altijd vreselijk. Kom er ook alleen maar voor de prikjes, de rest bij de kinderarts.
    En af en toe rustig aan een serie kijken is ook nodig hoor. Ik ben benieuwd naar de kleertjes van je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind beide manieren leuk om terug te blikken op je week. Die ene outfit is alvast super mooi. De andere kom ik hier binnenkort zeker ook eens bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥