Shoplog voor Eleanor #2

by - januari 27, 2017

Toen het weer kouder begon te worden, gingen wij shoppen voor Eleanor. Niet omdat haar eigen kleertjes niet warm genoeg waren maar omdat wij al het wit en roze een beetje zat begonnen te worden. Ons meisje krijgt steeds meer een eigen persoonlijkheid, een eigen gezichtje en het werd hoog tijd voor wat stoerdere kleding. Er mochten best wat meer donkere kleuren in haar kledingkastje komen dus wij gingen gezellig met z'n drieën naar de stad.  Kijk je mee wat wij voor haar kochten?



Trui 'Uiltje' // Primark //

 Shirt 'Deer' Prenatal // Donker grijs broekje Prenatal //


Shirt 'Winter love' Prenatal // Rood-roze broekje Prenatal //



 Jurkje Prenatal // Shirt plain Prenatal // Legging Prenatal //


Veel donker grijs en turquoise blauw dit keer, i love it! Deze nieuwe kleuren staan haar anders, maar erg goed vind ik. Het maakt haar wat minder 'baby-achtig'  en als liefhebster van donkere kleuren vind ik het natuurlijk helemaal leuk dat mijn meissie tegenwoordig ook wat donkerder gekleed gaat. Alleen het jurkje heeft ze nog niet aangehad want dat is maatje 62. Al heb ik het gevoel dat dit niet lang meer gaat duren voordat ze deze aan kan, want haar broekjes in maat 56 beginnen al erg kort te worden. Zo helaas ook het rood-roze broekje. Tijd om meer broekjes in maat 62 te zoeken dus.

Inmiddels hebben wij ook al gemerkt dat we niet overal even goed voor haar kunnen slagen, niet omdat we het niet mooi vinden maar omdat het haar niet zo goed past. Zo zijn de kleertjes van de Hema en de Zeeman vaak veel's te wijd en de kleding van de Primark lijkt een eigen leven te lijden. De kleding Prenatal's eigen lijn zit haar vaak erg mooi, dus hier komen wij graag voor haar. Helemaal niet erg want tijdens mijn kraamweek heb ik veel Prenatal cadeaubonnen gekregen, dus we kunnen nog een aantal keer lekker shoppen voor haar..

Waar winkel jij het liefste voor je kind(je)?

You May Also Like

5 Reacties

  1. Leuke kleertjes, tot nu toe ben ik enkel nog bij de hema, prentatal en zeeman geweest. Hema heeft toch stiekem wel het leukste... Maar merk dat de maatjes erg verschillen per merk. Dus we houden maar een beetje afwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die meisje kleding! Er is zo vaak ook zoveel leuks, helaas mogen wij daar niet voor shoppen hihi. Hier gaan we vaak naar primark en zeeman. Maar halen ook wel eens wat bij de hema en soms h&m. Het verschild ook heel vaak per kleding stuk. Dan zit het wel goed en dan weer niet. Ook krijgen we nog wel eens wat kleding van Dennis zijn zus, als haar jongens er uit gegroeid zijn. Zo hebben we laatst wat oude broeken uit een tas gevist die er nog heel goed uitzagen en prima nog een ronde mee kunnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh die trui is zo super schattig!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥