Een witte wereld

by - januari 25, 2017


Terwijl afgelopen week de wereld wit kleurde, pakte ik Eleanor lekker warm in en gingen wij samen op pad. Samen maar ook met de camera erbij. Want deze fijne hobby is de laatste paar weken vaak stil blijven liggen. Nu de bomen en struiken voor het eerst sinds lange tijd weer bedekt waren met een klein laagje sneeuw en ijs, werd het de hoogste tijd om mijn camera onder het stof weg te halen en fijn wat plaatjes te schieten..




Want voordat je het weet, verdwijnt die witte wereld alweer. Het sneeuw en ijs waren in de binnen stad al grotendeels gesmolten. Alleen op enkele grasveldjes en struiken lag het witte laagje er nog. De rest was gesmolten door rijdende auto's, overig verkeer en spelende kinderen. Alleen achteraf bij de weilanden lag er nog genoeg. De weilanden waar het altijd zo rustig is om te wandelen. Waar je een enkele fietser en hondenliefhebber ziet lopen. Daar waar de natuur niet zo erg verstoord wordt, waar nog enkele paddenstoelen en zwammen staan te pronken..



Eenmaal hier besefte ik mij weer hoe lekker het is om moeder natuur vlak naast je deur te hebben. Iets wat niet altijd makkelijk te realiseren is als je in de stad woont. Hier kwamen wij op onze huizen jacht(klik) weer mee in aanraking. Maar aangezien dit voor ons toch een belangrijk en terugkerend punt is, werd het zeker meegenomen naar iedere bezichtiging. En wat daar uit is gekomen, schrijf ik later nog over. Voor nu geniet ik nog even van deze witte wereld..

You May Also Like

8 Reacties

  1. De witte natuur is echt prachtig om foto's te maken. Mooie foto's heb je gemaakt. Ik ben benieuwd wat je nog gaat vertellen over je huizen jacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke plaatjes heb je gemaakt en met sneeuw heb je prachtige landschappen, alleen hier heeft het nog niet gesneeuwd deze winter (vorige ook niet trouwens), ik woon niet ver van de kust en wij hebben zelden dat het wit ligt... jammer maar is nu eenmaal zo.. geniet van je wandelingen met je prachtige dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw hele mooie foto's!!! Jammer dat al het wit al weer weg is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig weer zeg!! Het houdt best lang aan die witte winter heb ik het idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een witte wereld is zo mooi. Hier bleef het helaas alleen niet zolang liggen. Echt mooi foto's weer :-). Vooral je close ups zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's. Hier lag niet zoveel sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die tweede foto vind ik echt prachtig Michelle! Ik duim trouwens mee voor jullie huizenjacht.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥