Uilen bijtring

by - december 02, 2016

Nadat ik laatst de gehaakte kraamcadeautjes(klik) had afgemaakt, besloot ik om voor ons zelf ook nog wat te haken. Het moest een klein project zijn want de kleine dame zou niet meer lang op zich laten wachten. Een bijtring met een leuk uiltje zou het perfecte tussendoortje zijn.  Ik verzamelde snel wat fijne kleurtjes en zocht een leuk patroon op. 


Ik gebruikte het patroon van Craftpassion voor dit leuke uiltje en binnen drie uurtjes was de bijtring helemaal af.  De kleuren zijn hetzelfde als van de 'Owl Family' lijn van de Prenatal en past daardoor perfect bij ons boxkleed en overig uilen speelgoed. Een lief, klein haakwerkje voor tussendoor en hopelijk heeft onze kleine meid er over enkele maanden veel speelplezier mee.


You May Also Like

7 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥