Verlanglijstje bij de Large #2

by - november 30, 2016

In het artikel over mijn zoektocht naar zwangerschaps kleding(klik) kon je al lezen dat ik het winkelen voor kleding en schoenen vaak helemaal niet zo leuk vind. Tenzij het op mijn geliefde website de Large(klik) is natuurlijk. Maar helaas was er daar geen zwangerschapskleding verkrijgbaar en moest ik dus mijn kleding elders kopen. 

Inmiddels is het alweer bijna drie weken geleden dat ik ben bevallen van onze Eleanor. Hoewel ik nog lang niet al die zwangerschapskilo's kwijt ben, lijkt het erop dat ik de meeste kleding van mijzelf weer aan kan. Op mijn grijze spijkerrokje na, kan ik de meeste shirts, leggings en schoenen ( ja echt, dag dag vocht!!) weer aan. En dat is fijn kan ik je vertellen, heel fijn! 



Gelijk ben ik mijn kledingkast gaan opruimen en sorteren. De zwangerschapskleding heeft een plekje helemaal achterin de kast gekregen en mijn eigen kleding werd weer naar voren gehaald. Al snel werd duidelijk dat ik eigenlijk helemaal niet zoveel kleding heb voor de (aankomende) herfst en winter maanden. Het werd dus hoog tijd voor een nieuwe bestelling en gelukkig voor mij had de Large op dit moment net kortingen! 

Als eerste zocht ik een paar leuke rokjes op. Ik draag liever een jurkje of rok dan een broek en aangezien mijn rokje niet meer past werd het tijd voor twee nieuwe. Een andere kleur, model en maat. Ik ben zo benieuwd hoe ze zullen zitten! Daarnaast zocht ik nog twee fijne truien uit. Ik zeg wel truien, maar eigenlijk zijn het gewoon shirt met driekwarts mouwen. Ik heb het niet snel koud, dus dit soort shirts zijn ideaal voor mij! Om wat vaker van schoenen te kunnen wisselen, zou ik graag nog een paar Dr. Martens binnenkort aanschaffen. Maar deze zijn nogal prijzig waardoor ik het vaak uitstel. Misschien zijn de legerkistjes van de Large een betere en betaalbare optie? Omdat ik hem gewoon super vind heb ik ook de Allover Skulls rugtas erbij gezet, maar deze gaat denk ik op mijn Kerst verlanglijstje. 

Twee items die ik gewoon te leuk vond om niet te delen en vier kledingstukken die ik ook daadwerkelijk heb besteld. Ik ben erg benieuwd hoe ze zullen zitten..


You May Also Like

3 Reacties

  1. Die shirts zijn echt heel leuk!
    Ik ben benieuwd hoe de rokjes staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je terug in je vroegere kleding kan. Dat moet wel deugd doen denk ik. :) Ik ben benieuwd naar de aankoopjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de tas en het 1e lange shirt wel erg leuk :) Lijkt me heerlijk dat je weer helemaal je eigen smaak aan kan trekken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥