Terugblik November

by - december 04, 2016

Ondanks dat November een hele spannende maand voor ons was, is ie omgevlogen! Voor mijn gevoel heb ik twee keer met mijn ogen geknipperd en kon ik alweer gedag zeggen tegen de elfde maand van dit jaar. Nog één maand te gaan en dan zitten wij alweer in 2017. Maar eerst gaan we deze laatste, gezellige maand in. De maand van gezelligheid, samenzijn, een belangrijke verjaardag, oliebollen en ander lekkers, lichtjes en versiering en natuurlijk onze Eleanor. Maar eerst blik ik nog eens terug op November..



 De eerste twee weken van November deed ik niet veel bijzonders. De zwangerschap werd zwaarder en mijn lichaam gaf aan dat ik het rustiger aan moest doen. Het waren weken van wat meer slapen, handwerken, serie kijken en thee drinken. Vooral dat laatste vond ik erg fijn, want dit heb ik weken lang niet kunnen drinken! En dat is voor een thee liefhebber erg vervelend..

Qua handwerken heb ik niet stil gezeten. Zo haakte ik een mutsje voor onze kleine ( deze komt nog online) een uilen bijtring, herfst decoratie,  zette ik de laatste kruisjes aan Butterfly kisses(klik) en begon ik aan een nieuw borduurwerkje. Een borduurwerk die ik al jaren wilde maken. Eentje met vele kleuren en natuur elementen, de Wreath of all Seasons(klik). Een fijn werkje om aan te borduren, ondanks alle stiksteekjes.

Maar november stond natuurlijk vooral in het teken van de geboorte(klik) van onze kleine. Eigenlijk was ik voor 17 november uitgerekend, maar onze kleine dame besloot ons eerder gezelschap te gaan houden. Ze is op zaterdag 12 november geboren. En van de geboorte rol je zo in je kraamweek(klik) Een gezellig, maar erg pittig weekje. Een tijd van leren, ontdekken, genieten maar ook emoties.

En inmiddels is December alweer aangebroken. Ondanks dat ik nog zoekende ben naar een nieuw ritme, kijk ik wel erg uit naar deze feestmaand. Een maand waarin mijn vader zijn 50ste verjaardag zal vieren, een maand waarin kerst en oud & nieuw valt en waar de agenda voor de rest nog blanco is.

Hoe was jouw November?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Wat een fijne mooie maand, hier was het de maand van nieuwe dingen. En langzaam zal het de aankomende maanden alleen maar meer komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige maand was het voor jou. Je hebt echt mooie dingen gemaakt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Michelle,
    Het was zeker een heftige maand voor jullie, de geboorte en alles wat daar bij komt kijken.
    Nu is het december en geeft ook veel drukte, maar wel erg gezellig allemaal.
    Ik wens je een hele mooie maand toe en alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je vader, 50 jaar is toch een aparte verjaardag.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondertussen volg ik je ook al een tijdje via Instagram maar ik blijf het nog steeds ontzettend leuk vinden om zowel daar als hier jouw foto's te bewonderen. Heel leuk om de vorderingen én eindresultaten van je creatieve projectjes te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥