In de kou

by - december 05, 2016


Zondagmiddag, Eleanor ligt lekker te slapen en ook Bentley ligt languit op de bank. Het zonnetje schijnt naar binnen, maar het laagje vorst wat nog steeds op het grasveld ligt verraad hoe koud het werkelijk is. Toch besluiten wij om de warme winterjas aan te trekken en de kou op te zoeken. Om heerlijk even  met z'n viertjes te gaan wandelen..



Want écht wandelen heb ik al weken niet meer gedaan. Korte stukjes rondom het huis maakte ik natuurlijk dagelijks voor onze Bentley, maar echt eventjes genieten van al het moois in de wijken verderop of in het bos is al erg lang geleden. Vandaag was de eerste wandeling sinds tijden! Een uurtje hebben wij van de buitenlucht genoten. De camera mocht ook weer eens mee en zo maakte ik mijn eerste winterse kiekjes. En fijne wandeling, eentje die wij snel weer hopen te herhalen.. 

Ben jij al lekker wezen wandelen?

You May Also Like

10 Reacties

  1. Wat een mooi foto's en wat fijn dat je weer lekker naar buiten kan! Jazeker hier word ook gewandeld, alleen juist weer wat kleinere rondjes. Wil wel heel graag maar ja, accepteren is nog beetje lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk! Mooie foto's ook. Ik heb ook veel gewandeld. Maar hier Is het natuurlijk niet zo koud als bij jullie Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, die bovenste foto! Super!
    Lekker he, buiten met dit weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk, zo'n lange wandeling en je hebt mooie foto's gemaakt! Ik heb helemaal geen tijd gehad om te wandelen. Ik fiets wel en vanmorgen reed ik een stuk met de auto. Toen had ik vanaf een viaduct zo'n prachtig uitzicht over de weilanden. Jammer dat ik daar niet even kon stoppen, maar het was echt genieten.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh heerlijk, ik heb ook al veel te lang geen wandeling gemaakt. Inderdaad, lekker de camera mee! :-) Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's heb je gemaakt. Klinkt als een zalige wandeling met zijn viertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk. Wij zijn regelmatig gaan wandelen toen het, enkele weken geleden, nog niet zó koud was als nu. Ik moet dus dringend nog eens naar buiten trekken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn zo'n wandeling! Hele winterse foto's... brr koud.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's! Stijn is helaas niet zo'n wandelfan. Ja als hij uit de wagen of wandelzak mag. Maar hij wordt echt zwaar om zo te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Brrr koud hoor! Maar wel altijd fijn om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥