The most Wonderful time of the year

by - december 10, 2016

Dinsdagavond, de kamer is donker en ik heb Eleanor net naar bed gebracht. Stilletjes aan bedenk ik mij dat ik nog helemaal geen kerstversiering heb opgezet. Voortgaande jaren was ik altijd vrij vroeg, nog voordat Sinterklaas en de pieten hun cadeautjes uitdeelden! Maar dit jaar ben ik laat met de versiering. Al is onze woonkamer verre van kaal, de zuurstok roze slingers en ballonnen geven een grappig contrast tegenover onze Turquoise muur. 


Ik besluit om de geboorte versiering en kaartjes weg te halen. Alles wordt zorgvuldig bij elkaar gebonden om voor nu netjes op te bergen, want ooit zullen ze in een map of boek worden geplakt. In plaats daarvan wordt de kerstversiering erbij gepakt. Ons kleine kerstboompje, vele lampjes, houten en vilten ornamenten en een paar mini kerstballen mogen nu ons tv meubel opfleuren.



De rest van de kamer laat ik vrij sober. De versiering(klik) van vorig jaar is wel hier en daar terug te vinden, maar lang niet alles. Ik heb er dit jaar niet zo'n behoefte aan. Ons kleine woonkamertje staat voor mijn gevoel al vol genoeg, zeker nu dat de box er ook staat. Nee, een simpele kerst is voor mij dit jaar genoeg. Ik heb immers mijn kerstwens van vorig jaar inmiddels gekregen: onze kleine Eleanor 

Heb jij de kerstversiering al staan?

You May Also Like

6 Reacties

  1. Nu je de kerstversiering hebt neergezet en de roze ballonnen van het net geboren meisje hebt weg gehaald. Zie je maar weer dat het (net) er af is, leuk om te lezen dat jullie nu lekker met zijn drie zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig boompje :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, leuk! Zo gezellig <3 Mooie kleur Kerstballen heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die uil<333 Geweldig leuk. Wij gaan alles dit weekend versieren voor de kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die uil is schattig, alleen kan ik de tweede foto niet zien. Onze kerstversiering staat hier al in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstversiering. Trouwens blijf de kleur op je muur super vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥