Insta-Peek #42

by - december 09, 2016


Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn Instagram foto's een sneak peek in mijn week. Kiekjes van mijn hobby's, spreuken, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit komen er voorbij. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn Instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram  pagina.


Afgelopen zaterdag hadden wij een Newborn shoot(klik). Helaas had de kleine dame er maar weinig zin in. Er konden dus ook niet zoveel foto's worden gemaakt, maar diegenen die wij hebben zijn wij wel super blij mee! Ons kleine, eigenwijze meisje  Voor het eerst in lange tijd weer wezen wandelen, heerlijk was het!  Tiny little feets  De kerstversiering staat, zo gezellig weer! 


Goedemorgen! Tijd voor een ontbijtje  Producten van The Bodyshop zijn altijd welkom. Ik was dan ook blij verrast toen een vriendin dit mooie pakket tijdens haar kraamvisite voor mij meenam  Hmm warme chocolade melk mét slagroom. De kerstlampjes aan en dan mis ik alleen nog wat kerstmuziek, gezelligheid ♥ Voor het eerst met de kleine dame op het consultatiebureau geweest om te wegen, ze is mooi gegroeid  

Hoe was jullie week?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Weer een mooi overzichtje, ik kom echt snel kijken hoor naar die kleine meid! (kan nu ook eerder hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk overzicht weer, ik zag de foto's al op Instagram inderdaad! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig overzicht met mooie foto's. Ik zag sommige foto's al eerder op instagram verschijnen. Een drukke blog week en werk week was het voor mij. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi overzicht! Prachtige foto's van de kleine meid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥